21 zwanger en thuiswonend

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Geertjetog, Feb 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geertjetog@ Fijn dat het wat beter met je gaat al weer 13 week goed zo alles gaat goed?
    Ik snap dat het moeilijk is maar laat je vriend idd maar voor wat het is.
    En al weer de situatie uitleggen hoeft niet hoor. Is veel te belastend ik kan het weten. ik verwijs ze dan vaak naar mijn topic als ze zo nodig weten willen.
    Laat je vooral niet weg jagen jij moet ook je verhaal kwijt, jij net zo veel recht op als alle andere meiden hier.

Ik wil het toch even zeggen respect dat je je wondertje houd meis knap van je.

2. Meid1989

Meid1989 Actief lid

Mar 7, 2011
    171
    0
    16
    Ik heb respect voor jou Geertje..

Ik ben ook 21, zwanger en thuiswonend omdat de vriend afhaakte..

mijn verhaal kun je terugvinden, maar 3weken ofzo heeft hij voor me gevochten dat hij het wou houden, ik heb al die tijd ook nagedacht..

toch heb ik gesprekken gehad met een pro. en besloten het kind definitief te houden.. nadat dit bekend was, heeft de papa het weer laten afweten via sms...... met'' ik kan het niet''

nu krabbelt hijweer terug...... heeft gisteren cadeautjes gebracht voor de kleine..

maar ik ben de kluts kwijt...
    kindje krijg ik zonder hem ook groot.

veelsucces lieverd en geniet van je zwangerschap

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Goedzo meid, GEWELDIG dat het nu goed met je gaat en je die vent aan de kant hebt gezet. Iemand die je zo onder druk zet is het niet waard, het is al gezegd, maar het is gewoon chantage!

Heb je inmiddels al een verzorger voor je paard kunnen regelen? En zijn ook mensen die ervoor willen betalen om een paard te verzorgen. Kijk eens wat je in de maand aan je paard kwijt bent en vraag dat (of ietsje meer). Neem dat overzicht ook mee als je een aanvraag voor een uitkering doet.

Goed voorbereid en overdacht staat altijd goed!

Heel veel succes!

Share This Page