Hooikoorts. Jeuk huid???

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Heb al jaaaaren hooikoorts, nu zijn de klachten de laatste jaren dus echt verminderd; heb ze nog wel maar niet meer in zo'n erge mate als vroeger (ogen werden zo dik dat ik ze niet meer open kon houden)...
    Nu gewoon nog niezen, loopneus en nog wel jeuk in de ogen...

Maarrrrrrrrr, vanacht en vanochtend had ik dus ook echt vreselijke kriebel op mijn huid (armen , benen, nek, onder mijn voeten) echt superirritant. Het is nu weg, maar kan dit ook door hooikoorts komen?
    Heb het namelijk nog nooit gehad...en had gisteren dus wel echt last van het hooikoortsweer...

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ben je in contact geweest met een plant waar je niet over kan? ik kan bijv. niet aan bepaalde planten komen dan krijg ik vreselijke jeuk. en ook van gras, als ik aan het gras maaien ben heb ik heel veel jeuk. en heb ook veel last van hooikoorts ;)

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    het zijn niet van die vlekjes of uitslag oid, dat heb ik inderdaad eens gehad toen ik op gras was gaan liggen; toen zag je uitslag van elke grasspriet op mijn lichaam, mooi streepjeseffect gaf dat:s

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou ik hoop dat het kan...ik heb sinds dat ik echt last van mn hooikoorts heb dus ook echt overal jeuk!

Jij legt hier de link met hooikoorts...had daar nog niet eens aan gedacht!

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb dat ook en hier is het dus de hooikoorts, welkom in de club ;) is erg he!

liefs Es

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb sinds mijn 14e hooikoorts en ben nu 40 ;) ik heb gemerkt dat om de zoveel tijd de klachten verschuiven. had ik het eerst strontbenauwd en van die rode dikke jeukende traanogen. kreeg ik later last van chronische verkoudheidsklachten zeg maar. weer later ging ik vreselijk veel niezen en zwelde mijn slijmvliezen op en kreeg ik jeuk in mijn oren en gehemelte. en soms ook jeuk overal erbij. dus ik denk dat het kan ja.

mijn dochter heeft sinds 3 jaar ook last. zijn heeft vooral jeuk op haar huis en uitlsag conclusie zonneallergie. en dit jaar klaagt ze over verkoudheisklachten en moet ze veel niezen erbij. dus ook bij ahar zie je al verschuiving. alleen blijft helaas de zonneallergie ook.

7. C78

C78 Niet meer actief

Jeuk kan inderdaad ook van hooikoorts komen. Ik heb er zelf ook last van...
    Hooikoorts tabeltjes in nemen, die verminderen ook jeuk klachten!

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    jaaaa en die mag ik nu helaas niet grrrrrrrrrrrrr. nog 4 weken wachten ;)

Deel Deze Pagina