@Penseel Jammer dat jij de eerste bent die anderen veroordeelt terwijl jij zonder schromen anderen een slechte moeder noemt. Jij noemde mij een slechte moeder omdat ik het niet vond kunnen dat hij 350 aan z'n oogappeltje uit een eerdere 'relatie' had en geen cent aan onze dochter wilde uitgeven. Pas toen je verontwaardige reacties daarop kreeg, bood je in pb je excuses aan. Dat is laf Ik heb niet direct ing erken in zijn telefoon. Hij kreeg een eitje iPhone van mij cadeau die ik voor hem installeerde en als ik belemmerde vermoedens heb dat ie vreemdgaat, kan ik me natuurlijk miet bedwingen om dat zeker te weten om daarna z'n spullen er uit te gooien.
Ik had hem ervoor al weggestuurd en gevraagt terug te keren als hij verandert. Hij deed nooit iets voor z'n dochter of mij. Droeg nergens bij aan de vast lasten. Meneer rijdt in een Golf 6 die hij cadeau kreeg van m'n ouders. En nu blijkt hij de toffe peer uit ge hangen in de kleren die ik kocht en alles betaalde? Ik voel me verraden, boos, verdrietig, wraaklustig en bovenal heel erg jn de steek gelaten
Let it go, Let it go....of euhm Let him go. Hij wil je niet meer en klaar. Klinkt lullig, maar ga verder met je leven zonder hem. Hier ben je te goed voor.
Geen leugens verkopen!! Heb net even je berichten bekeken en kon dat bewuste topic niet meer terug vinden voor jij mij door het slijk haalt ligt dit verhaal anders dan dat JIJ het nu doet voorkomen. In dat bewust topic heeft het hoog uit 5 minuten online gestaan je hebt het bewuste bericht zelfs niet eens gezien. Als het daarna pas bij een ander en toen was dat bericht AL weg voor jij dat las. In dat bewuste topic is mijn OPENLIJKE excuus ook nog online geweest voor jij een pb kreeg waar op jij nooit terug gereageerd hebt. Dus voor de andere mijn excuus was OPENLIJK en niet alleen via pb. Dus niet jokken t.s!! En je leest verder echt niet goed. Als je dat wel gedaan had had je gelezen dat ik het deels begreep. Waar jij verder last van heb weet ik niet. Dat zoek je zelf maar uit! Maar ik laat mij niet openlijk beledigen over dingen die ik wel gezegd heb en waar van ik OPENLIJK en eerlijk je geantwoord hebt in dat bewuste topic. En ik weet zeker dat er leden zijn die dat toen ook gezien hebben. Alleen dat topic is verwijderd omdat je meer kritiek kreeg dan mensen MEE> En daar ligt en legt jou probleem. En verder zoek het maar lekker uit.
Penseel was niet eens de eerste hahahaha Lekker makkelijk zeg uithalen naar iemand die terwijl jijzelf degene bent die iets illegaals en moreel ontoelaatbaars doet. simpelweg om eronderuit te komen dat jij degene bent die in dezen iets fout doet. O en nee iemand doet zoiets niet zomaar.. en het is ook niet voor niets strafbaar
Penseel laat je niet opfokken joh... Iedereen zegt weleer iets te snel iets of maakt een verkeerde keuze. Jij bent tenminste nog vrouwgenoeg (ipv mansgenoeg ) om dat toe te geven ipv direct uit te halen
Bedankt voor alle medeleven. Er zit nu een klein kindje tussen. Toen ik er achterkwam dat ie me bedroog zette hij ons aan de kant in email. Mijn dochter is overstuur en huilt om haar papa. Hij heef m'n bankpas en heeft nu gelijk een ander nummer genomen. Hij pakt onze dochter over mijn rug zodat ik haar geen eten kan geven.
Wil je weer niet opnieuw aan vallen en ook al gaat het zo overkomen zo bedoel IK HET niet. Pak je zelf bij elkaar en neem afstand van deze l.u.l. Neem jou leven in je eigen handen. Je pas afnemen jullie waren toch uit elkaar. Zo nee laat hem los. Om je zelf te helpen. En je kleintje. Ze is nog veel te jong om dit te begrijpen. Pak je zelf bij elkaar en laat die man los open je ogen hij zal niet veranderen. En dat betekend maar een ding verander zelf geloof dit. Je bent sterker dan dat. Laat je niet meer raken via je dochter als er niemand de wijste is dan moet jij dat zijn.
Mijn tas met paspoort en bankpas ligt in zijn auto. Als ik een nieuwe pas moet aanvragen duurt het 5 werkdagen. M'n ouders zijn op vakantie. Ik zit er compleet doorheen. M'n kleine slaapt nu gelukkig. Arm kind zat huilende op de grond met zijn schoen. Pffff ik weet niet wat ik haar moet vertellen of wijsmaken. Hoe iemand zijn kind dumpen? Hij schreef dat miljoenen kinderen zonder vader opgroeit en dat zij dat ook wel kan. Wat een monster ben je dan
Maar als je er niet vanuit gaat dat je je spullen terug krijgt zou ik toch blokeren dan kan hij in elk geval je niet financieel ruïneren. Maar het blijft een rot situatie waar je in zit.
Heb je geen lieve tante of vriendin waar je even voor een keer wat kan lenen. Straks haalt hij je bankrekening leeg dus wel je pas laten blokkeren en even op zoek naar iemand die je wat weekgeld kan voorschieten. En laat die drop L.u.l. Ik snap dat je verdrietig nu bent echt. Wil je niet geloven maar begrijp het wel, Dadelijk is je meisje wakker en richt je daar op knuffel haar extra. Bij je kind kun je troost pakken echt en krijg je kracht. Ook lastig dat je ouders nu weg zijn. Daar kan je normaal heen denk ik als er problemen zijn. Het is zijn gemis niet het jouwe jouw kindje komt er echt wel overheen. Ze is nog zo jong. Al begrijp ik je wel. Hou je sterk.
Ik begrijp het niet goed: zijn jullie uit elkaar geweest en dan terug samen en nu recent weer uit elkaar gegaan? Of ben ik mis?