ik begrijp ook nooit dat je niet weet dat je zwanger bent.. bedoel bij mij waren de symtomen al duidelijk aanwezig voordat ik kon testen . Zeer pijnlijke borsten en tepels .
ik denk als je er van uit gaat dat je niet zwanger bent en je weinig symthomen dat je waar je last van hebt afschuift op een griepje, rommelige darmen, te veel eten etc. bedoel als je weet dat je zwanger bent en je voelt wat bewegen weet je dat dit je kindje is. als je niet nadenkt over een zwangerschap kan ik me best indenken dat je last hebt van rommelige darmen. sommige mensen worden ook echt niet dik. mijn moeder bij is bij elke zwangerschap maar 7 kilo aangekomen en heeft tot de laatste dag in de eigen kleding gekunnen (en was toch maar 65 kilo bij 178cm) en dat terwijl ze echt slank was. mijn moeder heeft de 1e zwangerschap verborgen tot aan het moment dat ze moets bevallen. pas toen is ze naar mijn oma gegaan die ondanks dat ze zelf net was bevallen niks door. mijn moeder was net 2 dagen 17 toen ze is bevallen van mijn zus. ze wist het zelf ook pas vrij laat omdat ze mijn zus voelde bewegen en toen wist ze het zeker maar ze wilde niks weten van de zwangerschap en heeft het zeg maar verdrongen. toen ze moest bevallen wist ze dat ze het wel moest vertellen en dat er echte en kindje ging komen. na flink wat schoppen onder der kont van der moeder (mijn oma) is mijn zus geboren. gelukkig kern gezond, volgroeit (6 pond en 50cm). dit alles zonder controle etc. mijn oma was net zelf bevallen dus kwa babyspullen etc kwam ze niks te kort. (oom is 10wk tevroeg geboren en oom en mijn zus was waarschijnlijk netjes uitgedragen. ze schele 3 maanden) ik kan me dus heel goed voorstellen dat als je niks linkt aan een zwangerschap en je weinig klachten hebt die dingen die je opmerkt de schuld geeft van iets anders
Ik heb het gisteravond gekeken en ik begrijp er echt niets van.. zelfs als je niet misselijk bent, geen gevoelige borsten hebt en niet veel aankomt, dan nog merk je toch van alles aan je lijf! Mijn zoontje was echt voortdurend aan het schoppen, vooral s avonds als ik op bed lag. Dat gevoel is zo duidelijk, hoe kun je dat nou niet voelen? Ik denk dat het vooral tussen de oren zit, als je iets niet wilt weten dan weet je het ook niet.
He!... TLC is overdag Animal planet? Dat wist ik niet! Ik dacht dat dat zo'n betaal-kanaal was, terwijl ik deze zender wel heel graag wou zien. Bedankt voor de tip. Ik ken overigens een meisje die er ook pas met 20 weken achter kwam dat ze zwanger was, omdat haar vriend zei dat ze een beetje dik leek te worden. Tsja... ik voelde ook pas leven met twintig weken, maar ik groeide wel goed!