5,5/6 wk zwanger en bruinig bloedverlies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RoAn1981, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Gisteravond voor het slapen gaan, bleek er bij het afvegen wat bruinig bloed op het papiertje te zitten. Ik schrok me wild, want ik heb twee mk gehad (1 ma, 1 mk) en daarom is deze 3e keer extra spannend. Overigens heb ik de vorige keren voordat we erachter kwamen dat het mis was, nooit bloedverlies gehad, dus dit is wel anders. Maargoed, ik maak me toch zorgen. Ik heb nu een inlegkruisje in en ik zie wat bruinige vegen. Het is gisteravond rond 22.30 uur begonnen. Wanneer moet ik aan de bel trekken? Ik maak me zo'n zorgen..

2. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi meid,
    Pffft vreselijk die onzekerheid, ik zie dat je al een echo hebt gehad met hartactie, dus ik zou gewoon vandaag ff bellen voor nog een echo, voor je eigen zekerheid,bruinverlies hoeft in principe niets slechts te betekenen hoor, maar snap je onzekerheid wel, vooral na al twee miskramen te hebben gehad, suc6 ermee en ik duim voor je.

3. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Heey, heb ik ook gehad, toen ik vier en een halve week zwanger was en afgelopen week weer... Lees overal dat wanneer het bruin is er niets aan de hand is. Dat is oud bloed wat waarschijnlijk in de plooien in je baarmoeder blijft hangen en wat er nu uit komt door de veranderingen daar... Zolang je er geen kramp bij hebt en geen rood bloed verliest is er niets aan de hand... Succes meid!!!

4. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Bah das vervelend. Ik heb hetzelfde gehad bij 7 weken maar gelukkig geen miskraam geworden. Maar snap je onzekerheid. Het kan heel goed nog oud bloed van een innesteling zijn of een vaatje dat is gesprongen omdat je baarmoeder groeit. Sterkte in elk geval.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Donker bloed is oud bloed dus dat betekend niet meteen dat het mis is.
    Als je je erge zorgen maakt kun je de vk even bellen,mss kan zij je een beetje geruststellen.
    Succes!

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb zelf ook een miskraam gehad waar helder bloedverlies bij was. Later werd ik zwanger en had ik tot aan de 4de maand donker/bruin bloedverlies en dat is me nooit duidelijk geworden waar dat mee te maken had.

Maak voor de zekerheid een afspraak met je gyn of een extra echo die kunnen je gerust stellen.

Succes

7. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Hey roan, je bent weer zwanger! Gefeliciteerd ik ga heel hard voor je duimen!
    Misschien kun je mijn verhaal nog herinneren, maar heb 2 miskramen gehad die allebei begonnen met bruin/rose een week lang en toen zette het door. Maar nu heb ik precies hetzelfde gehad elke dag van week 4 t/m week 10 en inmiddels benik 24 weken en gaat het goed.... Bij mij kon het dus 2 kanten opgaan.
    Een kloppend hartje is natuurlijk wel een goed teken! Ik hoop heel hard voor je dat dit kleintje goed blijft zitten: duim, duim, duim

Deel Deze Pagina