slijmprop verliezen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Monatoetje84, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi verloskundige.

Ik ben nu 40 weken en 6 dagen zwanger. Heb al sinds vrijdagnacht last van krampen/zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Af en toe zet er een flinke kramp op. Maar nog niks van regelmaat in te ontdekken.
    Donderdag heeft mijn verloskundige een poging gedaan om te strippen masr dit is niet gelukt omdat mijn baarmoedermond nog ver naar achter lag.
    Nu ben ik afgelopen nacht mijn slijmprop verloren en verlies nu nog steeds veel slijm. Ik weet dat het niks zegt over wanneer de bevalling begint, maar kan ik er nu wel vanuit gaan dat mijn baarmoedermond nu open staat? Dinsdag moet ik naar de gyn voor consult, maar hoop nog steeds dat het spontaan opgang komt en ik thuis kan bevallen..
    Mag je nog in bad als de slijmprop weg is? Kan dit niet terug vinden in papieren van mijn verloskundige..

Liefs Mona

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

De slijmprop wil helaas niet zeggen dat je op korte termijn bevalt of dat je ontsluiting hebt. Je mag nog gewoon in bad. (Mag niet bij gebroken vliezen zonder weeën.)
    Het blijft dus even afwachten! Hopelijk beval je snel!

Groetjes Gea

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben maandagavond bevallen van een prachtige zoon....

X

Deel Deze Pagina