Trek in zoetigheid. Wie nog meer?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik heb telkens zo'n trek in zoetigheid en geef er weleens aan toe, maar kan niet aan de gang blijven natuurlijk. Lijkt me niet zo best als die suikers en kleurstoffen. Maar het is zo lekker!
    Hebben jullie ook zo'n zoete trek? En geven jullie er vaak aan toe? Wat eten jullie dan allemaal?
    Ik ben gek op koeken, hagelslag en vruchtenhagel op brood, zo nu en dan snoepjes.
    Het gekke is dat ik er nog niet echt van aangekomen ben, want ik ben tot nog toe maar één kilo aangekomen.
    Af en toe heb ik trouwens ook trek in chips of snacks, maar de zoete trek overheerst toch wel bij mij.

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Hihi snap wat je bedoelt hoor :);)
    Laatste tijd enorm gek op pannekoeken :p en dan lkkr met stroop en suiker ofzo :p:p
    En dan ken ik er ook wel 3 op! :$

Normaal hoefde ik NOOIT pannekoeken en al zeker helemaal geen 3! :)

Dus ja krijg ook wel meer zin in zoete dingen! :D
    Probeer er niet altijd aan toe te geven...dus haal het dan ook gewoon niet in huis ;)

Liefs,xxx

3. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Oja pannekoeken ben ik nu ook zo gek op, idd met stroop of suiker. Mmmmmmmmmmm!

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik heb de hele dag zin in lekkers!
    het maakt niet uit wat het is snoep, koekjes als het maar zoet en lekker is.
    maar een lekker kroketje gaat er ook wel in hoor (heb vorige week zo zitten zeuren om een kroket dat mijn arme man om 22.30 er maar 1 heeft gehaald. god wat hou ik van die man:D)
    probeer het zo veel mogelijk in te houden hoor maar soms dan lukt dat gewoon niet, tja we moeten ons beebje ook tevreden houden;):p

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ben nu chocolade eitjes aan het eten. Schijn je slimme kinderen van te krijgen dus eigenlijk is het tegen heug en meug voor het goeie doel! :D:D:D

6. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    ik heb net (sorry ben niet zwanger) maar een schaaltje aardbei vannile vla :p

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had ook nooit z,n snoep tic maar nu wel hoor tijdens de zwangerschap de eerste 24 weken kon ik niets eten maar dat heb ik wel ingehaald nu haha. Vooral lions mmmm en beschuitjes met jam(at ik eerst nooit) en toch nog 10 kilo afgevallen tijdens de zwangerschap snap er niets van hoor.

Maar moet zeggen dat trouwens een big mac er ook wel goed ingaat.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ook ik ben schuldig aan een zoetigheidverslaving!
    Fruittoffees... Mag je me midden in de nacht voor wakker maken.
    En witte chocopasta op brood,
    Beschuitjes met suiker,
    Chocola,
    Chocodreams met stukjes witte chocola...
    Hahaha schandalig!

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Chocolade, ik heb volgens mij in de rest van mijn leven niet zoveel chocolade gegeten als tijdens mijn zwangerschap. HEERLIJK. En ach zolang de rest van mijn voeding alles bevat wat mijn kindje nodig heeft, gun ik mezelf deze verslaving.
    Na geboorte ga ik borstvoeding geven dus die chocolade kilo's zijn er zo weer af. En totaal 14 kilo aangekomen, dus valt mee.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

ik ook vooral ´s avonds....echt te erg :$

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Haha, ik was tijdens mijn zwangerschap helemaal verslaafd aan chocola!! Heerlijk.

Het begon 's ochtends al met crackers met vlokken. En voor de rest veel repen en chocoladeletters.

Ik zou er gewoon van genieten hoor. Als je voor de rest gezond eet is het geen probleem. Die kilo's vliegen er na de zwangerschap hopelijk weer snel af. (Bij mij wel tenminste)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ach, en anders niet zo snel.
    Tijdens je zwangerschap mag je eindelijk eens legaal dik zijn.
    Als je je maar beseft dat het daarna wel eens frustrerend kan zijn. ;)
    Mij boeit het niet zo en als ik m'n gezonde dingetjes ook binnen krijg ga ik lekker aan de chocolade en fruittoffees!

13. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    JAAAA, ik heb HEEEEL VEEEEEL trek in zoetigheid!!!!!!!!!!!!:p:)

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had het bij Louise ook zo erg... en ik gaf er ook aan toe (jaa ook beschuitjes met jam!!!) Maar ik ben er 30 kilo van aangekomen tijdens de zwangerschap... dat was toch minder. Gelukkig heb ik er nu stukken minder last van, ben nu meer van de hartige dingen maar ook niet buitensporig.

15. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Mmmm, lekker paaseitjes! Die heb ik ook al zien liggen in de winkel, maar heb ze nog niet gekocht, want er zit niet echt een rem op bij mij. Ik ga ze over een paar weken wel kopen denk ik hoor, zo tegen de tijd dat het pasen is, want het is een mooie bijkomstigheid dat je er slimme kindjes van krijgt toch?

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja hier nog een junk !! Chocolade, maar aan het begin van mijn zwangerschap hield ik niets binnen, behalve SNOEP. Ouderwets schepsnoep, van die mierzoete dingen... !! Heerlijk...

arme kiezen en tanden..

17. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    oh.. toen ik zwanger was, heb ik zakken paaseitjes verslonden!!! heerlijk!!

18. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Heel herkenbaar! Voor mijn zwangerschap gaf ik niks om zoetigheid en hield vooral van hartig. Hartig kan me nu gestolen worden, ik heb een koekjes, chocolade, enz. verslaving! Geef er regelmatig aan toe, zal wel ergens goed voor zijn :D

19. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    ik ben ook helemaal verslaafd aan koekjes en hagelslag en vruchtenhagel! Ik heb nu een pas digestives met pure chocolade erop, ohhh die zijn zo lekker.... ik heb er geloof ik wel een gaat aan overgehouden aan al die zoetigheid...

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ow, hier ook hoor!
    Het is vooral begonnen na de 20 weken, alhoewel ik altijd al wel een snoepkont was.

Maakt ook niet uit wat, hoe zoeter hoe beter...
    Vorige week had ik een doos negerzoenen gehaald en daar kan ik dus niet vanaf blijven, ik eet eerst het chocolade buitenkantje eraf en dan *hop* zo een hap van dat marsmellowschuim in je mond, Mmmmm.... *kwijl*. :D

Maar ik heb besloten om het snoepen toch een beetje in te dammen, tenminste dat wil ik proberen.
    Bij mij vlogen de kilo's er dus niet af, toen ik bevallen was van de eerste, er zit nu nog zo'n 10 kilo teveel op.
    O, ja toen at ik in de laatste weken ook iedere dag een cornetto :$ (was warm weer)

Deel Deze Pagina