Nu net als het niet uitkomt komen de toeslagen pas maandag pfff haha sorry hoor dames moest even m'n ongenoegen uiten erover blehh baal hiervan
Normaal komt de 20 ste vaak storten ze dan de 19e maar nu uitgerekend na het weekend 😓 net voor de kerst Dior de weeks grrr
normaal 20e.. nog een klein weekendje maar snap je hoor!!altijd balen net als het ff net niet uitkomt gebeurd het..
Maar dat weet je toch van tevoren? Die data staan toch gewoon op de site dus dat kun je dan gewoon plannen.
Normaal 20 ste maar weekend valt er tussendoor. Onhandig idd uwv betaald dit keer wel voor het weekend. Hoop ik. Wil toch kerst boodschappen doen. En anders alles maandag.
Ik heb het nog nooit de 19e gehad, is altijd de 20ste of daarna als het zoals nu in het weekend valt. Maar soms is het wel lastig idd als je het net even op dat moment nodig hebt.
Ach dat lukt niet bij iedereen en dat is geen schande. We zitten voor de kerst de meeste willen toch wat in huis halen?
Ooh ik snap dat je ervan baalt...! Ja misschien kun je die data op de site zien, maar niet iedereen is zich daar bewust van denk ik. Daarbij, rekening mee houden? Niet iedereen heeft het zo breed om nog eens 2 dagen langer te moeten. En daarbij is het toch ook gewoon verre van netjes? Maar ja, de overheid mag dat....
Soms vallen dat soort dingen niet te plannen met een tegenvaller 😂 mja soms zit het tegen en soms zit Het mee zeg maar en nee ben niet iemand die snel op de site kijkt wanneer het gestort word omdat ik er normaal niet zo 123 nodig heb
Het is toch altijd al zo dat als de 20e in het weekend valt dat je het pas de maandag ontvangt? Hier wel namelijk... Wel lastig voor je als je het momenteel hard nodig hebt.
En als je maandag en dinsdag een lange werkdag heb kan je enkel op woensdag nog de restjes ophalen na je werk die de rest van Nederland dan al lang heeft laten liggen Niet iedereen heeft het zo breed of de tijd om te denken dat het maar twee dagen extra wachten is.
Ja precies. Het wordt echt nooit eerder dan de 20e gestort. Ik baal trouwens ook altijd wel als de 20e net in het weekend valt hoor!
Vooral met de aankomende dagen die eraan komen , volgende week word het dus passen en meten wanneer boodschappen te doen pffff mja this niet anders
Ja inderdaad pas maandag, gelukkig was de werkgever van mijn man zo aardig om vast salaris te betalen plus 13e maand Maar ik snap het wel ik heb geen auto doordeweeks mijn man moet gewoon werken tot woensdagmiddag 16 uur ik zou niet weten wanneer ik anders mijn boodschappen zou moeten doen. Geen supermarkt in de buurt op loopafstand.
Hier krijgen we ook pas salaris maandag 😢 dan moet ikkerst kados voor 5 personen halen en kerst boodschappen 😢 en de kids hebben ook nog vakantie dus word het koop avond 😢 ach is niet anders maar mag best balen haha ..
Balen dat het weekend ertussen zit, helemaal met die feestdagen. Hoop dat iedereen toch nog op tijd z'n boodschappen kan halen. die stress zo vlak voor die dagen is zo zonde
Ik snap dat het balen is, alleen is het volgens mij al jaren zo dat als de 20e in een weekend valt, het de eerstvolgende werkdag op je rekening staat. Tis jammer dat dat nu in december het geval is, dat snap ik. Maar goed, ik eet lekker broodjes met soep met kerst, dus ik hoef me niet zo heel druk te maken.