Om de toeslagen maak ik m'n ook niet druk .. 13e maand al gehad staat netjes op de spaar .. Dus kom maar op salaris maar veel Mensen krijgen pas na weekend salaris en toeslagen . Gelukkig heb ik er wel rekening mee gehouden .. Het komt ook weer goed haha maar had zo gehoopt dat ze het vandaag gestort hadden zodat ik morgen heeeerlijk kon kerstshoppen in me uppie
monique1985: dan haal je dat toch weer van de spaar en stort je het maandag terug als de toeslagen binnen zijn. Ik zou echt liever alleen de kerstinkopen doen, dan wachten tot maandag met alle stress van dien
Zo gelukkig was de wia lekker op tijd. Cak is ook gekomen alle rekeningen de deur uit alleen de huur nog die komt maandag met de toeslagen en, Zoon zijn kerst cadeau op zijn rekening gezet. Kan die vuurwerk volgende week van halen leuk portmoneetje zoeken in pakken en zo onder de kerst boom. Fietsje voor dochter via internet ge vonden. Lekker even rekeningen vrij. 400 naar de gemeente waar ik het vorige keer over had ook meteen in gelost met het cak geld. Wat voelt dat lekker zeg even een hoofd zonder ( rekeningen) kan redelijk leven tot de kinderbijslag en dus ik kan een leuk kerst ontbijt maken. Toch tof. En nu zou ik eens voor mijn zelf naar de kapper gaan en daarna een pak verf aanschaffen voor mijn uit groei wie weet!!!
Ik vind het ook enorm naar dat het weekend er tussen zit. Heb dan wel geen toeslagen maar ik wacht op mijn salaris! Ben bang dat dat ook pas maandag komt. Normaal de 21e in december maar vorig jaar 20, maar meestal is het als stort datum op zaterdag is dat het op vrijdag erop staat en bij stortdag zondag wordt het maandag. Het zal verdorie wel maandag worden. En ik baal als de pest want maandag ga ik naar dusseldorf en zal je zien dat het om 17; 00uur pas gestort wordt. (Normaaltussen 9-12 uur staat het op de rekening maar vorige maand ook pas om 17:00uur. Zit ik dan straks zonder geld in dusseldorf. Eigen schuld? Misschien wel. Maar toen ik boekte had ik al maanden s ochtends mijn salaris gehad
Sommige mensen moeten gewoon werken. Snap dan ook best dat niet iedereen de tijd heeft en het grote gedeelte al in het weekend wil halen.
Precies en de kinderen hebben vakantie ik ga toch echt niet graag shoppen met mijn dochter hoor dat kost mij alleen maar ergernis en stress haha. Dus het weekend is het meest ideaal dan is hun vader er ook en dan kan ik mij vrij bewegen. Beld die net op ik moet morgen ook werken ik zeg prima en ik weet dat je zondag moe ben maar dan gaan wij toch echt even kerst inkopen doen. ( en dagelijkse boodschappen hwha) ik heb geen auto hij wel.. Zie mij niet alles op mijn brommertje halen. Lukt wel maar pff haha daar heb ik een man voor mag hij sjouwen.
Ik baal ook. En ik baal zelfs gruwelijk! Niet alleen van de KGB maar ook van salaris van man. Hopelijk komt dat toch wel maandag of dinsdag.
Nou ja, zo gemakkelijk IS dat toch ook? Of zie ik dat verkeerd? Ik kan gewoon bij mijn spaargeld komen hoor.
Idd balen meis. Hier heb ik het nu dan wel maar voor het maandag is is het allemaal weer op. Dan mag jij genieten op maandag maar je zit ook met kindjes en shoppen enzo geen ideale combinatie. voor wie alles maandag krijgt geniet alvast van het voorruit zicht..
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/551346-aantal-kinderopvangtoeslagen-huurtoeslagen-2015-later-uitbetaald.html
Hier gelukkig salaris van man en 13e maand gehad. Ik snap het wel. Als je het al niet breed hebt kan je vaak ook niet even een beetje schuiven met spaargeld.
Ah, zo! Nee, Monique1985 zei dat ze haar 13e maand op de spaar had gezet, maar niet kon winkelen morgen omdat de toeslagen er niet waren... dan heb ik zoiets van: dan haal je het geld van de spaar en stort je dat maandag weer terug van je toeslagen.... Toch?? maar misschien denk ik te simpel of zo haha