ik weet het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tanja mv 2, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo ik heb een vraagje .
    Ik had gisteren een positieve ovulatie test (clear blue)
    Dan zou je denken dat vandaag of morgen mijn ei zou komen.
    Maar mijn temp is vanmorgen 0,3 graden gestegen dus zou gisteren mijn ei zijn geweest.
    IK snap er nu niks meer van.
    Snap iemand van jullie het

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien heb je een korte LH-piek gehad waardoor je ei al vlak na de positieve ovulatietest is gesprongen. Dat kan.

Want meestal springt je ei binnen 48 uur na een positieve ovulatietest. En als je ei dus gisteren na je positieve test is gesprongen, valt dat nuchter bekeken wel binnen die 48 uur.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit dus.
    Je ei springt na het begín van je lh piek binnen ongeveer 48 uur. Dit kan dus net zo goed 5 uur uur na het begin van de piek zijn als 20 uur uur na de piek als 48 uur na de piek.
    Als je niet meerdere keren per dag test weet je ook niet wanneer ongeveer het begin van je piek is begonnen.
    Als je 1x pd test en je test s'avonds positief dan kan je piek dus zelfs iets van 20 uur daarvoor is begonnen. En een eisprong 24 na je piek is heel gebruikelijk. En dan denk jij misschien dat je ei 4 uur na je piek is gesprongen.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een positieve test betekend idd dat je een eisprong kunt verwachten. Dit hoeft niet altijd zo te zijn. Temperaturen is betrouwbaarder dan ovu testen. Ik zou daar van uit gaan

5. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Vandaag nog een testje gedaan en kreeg weer een gezichtje dus toch niet een eisprong lijkt me .
    Ik weet het nu ook niet meer .
    We zien het begin volgende maand wel wat er komt .

Deel Deze Pagina