22 maanden en de Efteling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vogelinnetje, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ben je met haar in de bob geweest ja. Ik twijfel nog steefs over mijn zoon van 2,5.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier vond ze de Bob ook geweldig hoor! Ik vond het doodeng maar ze wilde mee en het mocht en ik wist eigenlijk zeker dat ze het gaaf zou vinden en ja hoor. Ook onze dochter vroeg toen we eruit waren telkens weer 'nog een keer?' en toen we thuis waren had ze hele verhalen tegen papa (die was niet mee) over een grote glijbaan. :) Het gaat hard, ik schrok en dacht waar ben ik aan begonnen:) maar nee mevrouw vond het geweldig.

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Toen ik er in zat dacht ik, o jee, ze wil nooit meer ergens in, maar het tegendeel was waar. Daarna was ze naar de piton en joris en de draak aan het kijken zei ze, "auto rijden, wauwww... ik ook?" ze heeft nog niet in de gaten dat dat echt te snel is. Ik hoop voor haar dat ze wat sneller gaat groeien want als ze het leuk blijft vinden kan ze er later in als leeftijdsgenootjes, ze zit altijd tussen de -2 en -2,5 lijn. Maar ook met glijbanen in het zwembad kan het haar net snel genoeg gaan en gaat ze het liefste alleen, ook bij de snellere.. (en natuurlijk mag ze dat niet als er bij staat alleen onder begeleiding)

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.200
    6.622
    113
    O ik wil ook in de bob met hem. Nu man nog zien te overtuigen dat het gewoon mag :) Over de Pirana zal ik de Afteling anders wel mailen wat verstandig is.

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wij gaan met de hele familie zo rond haar eerste verjaardag, zal mij benieuwen. Droomvlucht zla ze vast leuk vinden, fata morgana zullen we zien. veredr heb je dara laafland, sprrokjesbos en vooral heeeeeel veel andere kindjes dus ze zal zich vast vermaken :)

Deel Deze Pagina