Eisprong geweest geen IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lilyam, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Heb 1.5 week braaf elke avond Gonal F gespoten. Vier keer tussen het werken door naar het ziekenhuis geweest. Hoor ik vandaag dat m'n ei al gesprongen is en dat alle moeite voor niets geweest is.
    Volgende maand moet ik vaker op controle komen om dit te voorkomen.
    Pffffff moet het even van mij afschrijven!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat een tegenvaller!
    Gelukkig word je nu beter in de gaten gehouden. Soms gaat het idd erg snel...daarom moest ik altijd ovulatie testen doen vanaf dat mijn follikel 16mm was. Bij positief moest ik pregnyl zetten en de volgende dag iui.
    Werd ie niet van te voren positief dan moest ik pregnyl spuiten als follikel 19mm was en 36u later de iui.
    Mss is dat ook een optie voor jou? Zo mis je je ei nooit.

3. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Mijn grootste follikel was 13 bij de laatste echo, 4 dagen later was hij dus al gesprongen.
    Bedankt voor de tip, ik zal het voortaan ook in de gaten houden met ovulatietesten.

4. vlinder92

vlinder92 Nieuw lid

8 mei 2012
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voor stellen ik ben 24 jaar en ben getrouwd en heb al een zoontje van 4 jaar. Sins september 2016 zijn we begonnen met iui en in november hadden na de 2 poging iui al een positieve test maar 14 januari 2017 kwam de eerste bloeding maar met ons kindje was gelukkig niks aan de hand, maar ik hielt elke keer grote bloedingen houden ben daardoor 2x opgenomen geweest in het zkh maar de bloedingen bleven onverklaarbaar ben door gestuurd naar het AZM in Maastricht maar ook daar konden ze niks vinden en ons kindje bleef het goed doen die merkte er niks van en goeide goed en zwom vrolijk door. Elke echo lieten mooie beelden zien, tot op een donkere woensdag ik was in het ziekenhuis voor iets anders en voelde gewoon dat er iets mis was dus ben doorgelopen naar de verloskamers waarna gelijk een echo gemaakt werd en mijn angst sloeg om mn keel en toen zei de verloskundige "je hebt geen vruchtwater meer" en bam daar staat je wereld stil ik, ik dacht nee dit kan niet ik ben pas 18 weken en op dat moment wist ik, ik raak mijn kindje kwijt .
    Volgende dag een lang gesprek gehad met de gynaecoloog en helaas waren de vooruit zichten voor ons kindje niet goed er was geen mogelijkheid op overleven voor ons kindje dus we moesten over denken watvwillen wij wachten tot de natuur de bevalling ingang zette of de bevalling inleiden wij hebben gekozen voor het 2e omdat ons kindje nog gewoon leefde zodat er de kans hadden om ons zoontje te leren kennen. 2 dagen later was het zo ver de bevalling werd ingeleid dat was op maandag 27 februari hele dag in het ziekenhuis en daar kwamen de weeën en om 22.55 is ons zoontje Milan geboren met een gewicht van 180 gram en 17cm en hij is 28 februari om 00.30 overleden

Waarom wij nu al weer in ronde 3 zitten met iui is omdat ik endometroise heb en ik mis al een eileider en heb er nu 1 in mijn linker eierstok zitten aan de kant waar ik dus ook al de eileider mis dus heb alleen nog een gezonde rechterkant en het kan elk moment ook rechts beginnen en dan word zwanger worden heel moeilijk .

Als jullie meer willen weten vraag maar raak....sorry voor het lange verhaal.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wil er even bij zeggen dat ovulatie testen ook niet 100% zijn. Zo testte ik positief en was mn eisprong pad 3 a 4 dagen later. Dat heeft te maken met een bepaalde hoeveelheid van hormonen.
    Beste manier is denk ik toch echo's en bloedprikken.

Lilyam vindt dit leuk.
  6. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Wat een heftig verhaal @vlinder92

Veel sterkte en succes toegewenst:)

7. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Ik heb tussendoor een x heel veel cervixslijm gehad, ik denk dat toen mijn eisprong naderde.

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja dat zou kunnen. Blijft lastig! Heb het ook eens gehad inclusief positieve ovu test. Dus ik dacht: shit eisprong. En in t ziekenhuis zag je nog twee follikels zitten. Toen heeft ze een bepaalde waarde in t bloed gecontroleerd of die standaard hoog was en dat was inderdaad zo.

Weet niet of ze je monitoren met bloedprikken en echo's? Anders zou ik daar op aan sturen.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja maar daarom spuit je ook pregnyl om dat goed te regelen. Ik werd naast de ovulatietesten ook met echo's opgevolgd. Maar was soms ook snelle springer, vandaar ook de ovulatie testen erbij.

10. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Echt lastig inderdaad!

Ze monitoren alleen met echo's. Ze hebben laatst wel bloed gecontroleerd om er zeker van te zijn dat de eisprong is geweest.

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja is natuurlijk bij iedereen anders en ook elk ziekenhuis. Zelf nooit pregnyl gebruikt. Wel 2x ovitrelle naast gonal f.
    Gelukkig nooit meegemaakt dat de eitjes al gesprongen zijn.
    Weet alleen dat ovulatie testen bij mij niet werkten.

12. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja super vervelend dat de eisprong gemist is zeg.

Succes in ieder geval. Hoop dat ze op tijd zijn de volgende keer! :)

Lilyam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina