Hallo wij zijn op zoek naar namen die passen bij die van onze kinderen welke uit onze lisjten vinden jullie het leukste? Fien, Senne, Yana* & Iris Bente Norah Jinthe Isa Lune Linde Floor Noor Julie Lina Mare Jonas Jonah Luca Wout Ilyas Noah Elias Rune Thibe jaja dat zijn er een heleboel! We komen er echt even niet meer uit dus graag jullie mening. Groetjes Mamamia
Voor een meid: Norah Voor een knulletje: Noah Weer eens wat anders, Noah voor een jongen, in plaats van Noa, dat voor een meisje is. Leuk!
Ik vind Lune erg mooi klinken bij de rest voor een meid en Noah voor een jongen. Dat klinkt het natuurlijkst als ik de namen zo opnoem achter elkaar. Suc6 met de keuze maken!
isa en wout succes ermee!!! Als ik alle antwoorden van iedereen hier zie, lijkt het me dat je er nog niet uit komt, misschien een poll maken van twee namen waar men uit kan kiezen???
Hoi, Ik vind Bente en Noah er mooi bij passen! Leuk he die namen uitzoeken? Zo ver zijn we nog niet....Maar ik kan niet wachten! Liefs Jessica