22 september miskraam, maand later weer positieve test..bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frulleke, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vorige maand had ik rond deze tijd een positieve test, goh wat waren we blij...week later ging het helaas mis.

Nooit gedacht dat ik een maand later weer een positieve test zou hebben. Ik ben natuurlijk wel blij maar zo ontzettend bang.

Het lijkt alsof ik nu pas besef wat die miskraam voor impact heeft gehad. Ik slaap slecht, knijp constant in mn borsten of ze nog wel pijn doen enz....maak mezelf gek.

Aankomend weekend vind ik heel spannend. Rond die tijd ging het de vorige maand mis en werd ik ongesteld...als ik het weekend door kom dan durf ik iets blijer te zijn.

2. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Gefeliciteerd. hetzelfde gehad en tot nu toe gaat het goed(wel wat bloedverlies gehad). Ik herken het bang zijn. Maar probeer zoveel mogelijk te genieten. En kwaaltjes... die komen en gaan. Dus als je een dag geen pijnlijke borsten hebt niet gelijk in paniek raken! Hoop voor je op een plakkertje!

3. frulleke

frulleke Lid

13 jan 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey mama tuttebel,

Bedankt voor je bericht. Ik probeer te genieten maar heb mezelf gewoon niet onder controle haha.

Ik heb vandaag wel een mooie donkere test, daar probeer ik me dan maar aan vast te houden.

Wat fijn dat het bij jou nu goed gaat, wat zul je geschrokken zijn tijdens dat bloedverlies.

Ik duim voor ons allebei!

liefs

4. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja inderdaad is dat genieten makkelijker gezegd dan gedaan. De schrik blijft erin zitten he? Bij ieder toilet bezoek bang dat er misschien bloed mee komt etc.

Door mensen die zelf nooit een miskraam hebben gehad word er wel een beetje makkelijk over gedacht voor mijn gevoel (daar hoorde ikzelf ook bij toen ik nog geen miskraam had gehad). Maar het is echt niet niks.

En inderdaad bij mij nu weer bloedverlies. Was alweer helemaal in tranen. Maar gelukkig kon ik komen voor een echo en daarop een ini mini boontje gezien met een kloppend hartje! Dat was wel heel geruststellend.

En inderdaad dat met die testen. Mijn testen waren deze keer veel sneller donkerder. Had deze keer ook zulke donkere testen....zo donker waren ze de vorige keer niet.

Ik duim met je mee!

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    heel spannend inderdaad! ik heb voor de eerste ook een mk gehad en dat was de keer erop ook super spannend. Nu ook weer heel spannend (vanmorgen posi getest!) en ook nu vind ik het erg spannend, je weet nu in ieder geval dat het niet zo vanzelfsprekend is allemaal.
    Maar probeer te genieten, en na dit weekend je er overheen te zetten. Komt vast goed!
    ze zeggen vaak dat je juist goed zwanger kan raken een maand na je miskraam, omdat je dan nog hormonen in je bloed hebt zitten.

gefeliciteerd hoor en ik duim voor je!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!
    Tja wat je ook doet het blijft spannend.
    Elke keer als je naar de wc gaat....is een piek momentje

Veel succes, hopelijk gaat t goed dit keer.

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!en ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan!!:)

8. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zie op je onderschrift dat je nog steeds zwanger bent ?! Sterkte met de onzekere weken meid. Ik weet wat je doormaakt. Wij zijn ons babytje afgelopen augustus verloren en gisteren testte ik onverwachts weer positief. Heel erg welkom maar nog een beetje onwerkelijk en eng!

Houd moed en probeer niet te veel te zenuwen. Onderneem leuke dingen en probeer te ontspannen! Dikke knuffel

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Deel Deze Pagina