hoi dames , wie heeft t ook ???? ik heb zo'n hoofdpijn !! iedere ochtend . t lijk alsoft mn hoofd iedermoment ontploft . en of ik 3 flessen wijn achterover heb gegooid de avond er voor . zijn er mis tips ? behalve paracetamol ?
hier ook regelmatig last van hoofdpijn. ik had vorige week gelezen dat je hoofdpijn kunt krijgen als je op je rug ligt, want je bloeddruk veranderd doordat de baby op je grote ader ligt zegmaar en dit schijnt dus ook zo te zijn als je op je rechterzij gaat liggen. verder veel water drinken denk ik. als er nog afvalstoffen zijn waar je last van hebt kun je die lekker wegspoelen. en op tijd naar de wc gaan, klinkt gek, maar als je te lang wacht kun je daar ook hoofdpijn van krijgen. hopelijk heb je er iets aan en heb ik je nog wat nieuws kunnen vertellen haha....sterkte iig met je hoofdpijn.
dat heb je zeker , ik slaap altijd op mn rechter zij !!! anders kan ik niet slapen . maar hoe ga ik dit veranderen ??? een monster naast mn bed zodat ik omdraai hahahaha
haha, ehm...misschien helpt een voedingskussen?? dat je daar tegenaan gaat liggen ofzo??? tja,ja wel moeilijk haha...sorry ik weet daar eigenlijk geen tips voor
nou ik heb op me linker zij geslapen !!! werd vaak wakker dus kon ik me corigeren . resultaat , barstende koppijn weer , dat ik er gewoon misselijk van word . iemand nog meer tips ???
jah heel erg . dekleine is al wakker maar kan ze gewoon nog even niet halen , bij de kleinste beweging stijgt t naar me hoofd ! en word ik misselijk , t begint alweer wat te zakken dus over een min of 10 kan ik ze halen . klinkt wel zielig dat ik ze moet laten lliggen maar ze is aan t spelen ...
nog steeds t zelfde hier , tis gewoon drama ben al 2 weken iedere dag om 5 uur op , omdat de hoofdpijn dan nog niet zo erg is . vanochtend toch blijven liggen maar dus ook weer ziek . weer de bloeddruk laten meten ivm duizeligheid en zwarte vlekken voor me ogen . maar de bloeddruk was goed dus ik moet t er maar mee doen . wat een klote zwangerschap zeg !!!! nog geen 1 sec kunnen genieten
ik heb het ook hoor!!aan gyn gevraagd...waarsch echt puur hormonen....bloeddruk enz is allemaal goed bij mij dus dat is het niet. De enige tip die hij had was voldoende water drinken(fijn kan ik de hele dag op de pot gaan zitten) Paracetamol...en zoveel mogelijk rust pakken... Maar idd ik heb normaal echt NOOIT hoofdpijn maar nu wordt er gek van!!Beklaag de mensen die last hebben van migraine hoor...
Ik heb het ook!!! Merk wel dat ik als ik niet goed drink het sneller opkomt.. Maar nu al een week dat ik ermee naar bed ga en ermee opsta.. Wat bij mij nog wel helpt, ook voor de zwangerschap is een red bull nemen.. ER schijnt een stofje in te zitten die de hoofdpijn tegen gaat. IK heb het hier met de verloskundige over gehad omdat je zoveel hoort dat het niet goed is maar als je af en toe een blikje neemt kan het geen kwaad. Dus als ik het echt zat ben dan grijp ik naar een blikje red bull..
Ik heb het ook vrij heftig. Voelt ongeveer net zoals mijn migraine normaal aanvoelt. Alleen nu helpt het wel om rustig aan te doen, dat werkt bij migraine niet, blijf ik voelen. Paracetamol werkt bij mij niet. Alleen echt tussen activiteiten door weer even rustig zitten, diep ademen, bijkomen, glaasje water drinken helpt. Toen ik een week ziek thuis zat ging het helemaal over. Nu weer aan het werk en ik heb het weer meerdere dagen per week Rustig aan doen dus...dat is wat ik van de vk ook moet doen. Maar ja, natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan Sterkte ermee hoor!