20 weken echo in aantocht...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door gien, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden!

wij krijgen donderdag de 20weken echo van ons 2e kindje, zijn er nog meer meiden die deze week of binnenkort de 20 weken echo krijgen?? kunnen we samen afwachten... :)

ik merk namelijk dat ik onbewust zenuwachtiger ervoor ben dan de vorige keer bij mijn dochter...

ben benieuwd!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh ja hier ook zenuwachtig!! gelukkig pretecho gehad vorige week en daar was zowiezo niets vreemds op te zien..maar toch!

Snap hem helemaal, wij hebben het de 16e...

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij mogen morgenochtend!

Ben donderdag nog bij de verloskundige geweest en meneer ligt nu lekker te 'trappelen' maar dat zegt natuurlijk allemaal niks, maar ben eigenlijk nog wel vrij rustig...maar wat niet is kan nog komen, ken mezelf ;)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben volgende week woensdag de 20-weken echo,ik ben dan 19w1d. Ik ben (nog) niet nerveus,ga er maar vanuit dat alles in orde is.

5. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik heb aanstaande vrijdag de 20 weken-echo. Begin het nu ook errug spannend te vinden.
    Ben ook heeeeel nieuwsgierig naar het geslacht, hopelijk krijgen we dat dan ook te horen!

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden..

wij hebben ook al een pretecho gehad met 16 weken omdat we heeel graag wilden weten wat het werd.. ze zag toen gelukkig al niks raars... ;) dat steld me al iets gerust!

vorige keer vond ik het ook wel spannend hoor.. ze zullen maar iets vinden... schrik! maar inderdaad ik ga er ook wel vanuit dat alles goed is hoor en ik voel de kleine ook al goed schoppen... maar toch zit dat stemmetje ergens van binnen wat zegt het kan ook niet goed zijn... :S

antares; oehh jij moet nog iets langer wachten dus.. maar je kan nog even teren op je echo van vorige week ;)

mmarianne; spannend! veel succes morgen hopelijk een prachtig kindje te zien, wil je ook weten wat het word? laat je nog even weten of het allemaal goed was?

pluis; idd het gaat ook vaker goed dan fout dus we gaan van het positieve uit ;)

maloutje; oooo ik hoop voor je dat ze het kunnen zien.. is zo leuk om te weten hihihi.. :D

7. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Hallo allemaal,

Ook bij ons komt de 20-weken echo dichterbij. Wij hebben hem
    volgende week vrijdag, 12 augustus om 8.30 uur. Wel lekker vroeg,
    hoeven we niet heel de dag in spanning te zitten.
    Moet wel zeggen dat ik het heel erg spannend vind.
    Tot nu toe ziet alles er goed uit, maar onze vorige zwangerschap hebben we af moeten breken i.v.m. een chromosoomafwijking.
    Deze keer hebben we geen onderzoeken laten doen omdat ik er van
    overtuigd ben dat het allemaal goed zit.
    De pretecho zag er goed uit en we krijgen een jongetje. Dus dat weten we al. :)

Groetjes,
    Snoopy

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    wij zijn ook de dagen aan het aftellen:D
    16 augustus de 20 weken echo gelukkig smorgens dus hoeven we
    niet zo lang te wachten als we kunnen slapen:p

hebben jullie al voorgevoel wat het word??

9. MMarianne

Helemaal goedgekeurd, bij alles zit ie op de middellijn...beter kan haast niet :)

Wij hadden bij 17 weken een pretecho gedaan en toen hadden we al gezien en gehoord dat het een jongetje is en dat werd vandaag bevestigd :D

Hoop dat jullie allemaal hetzelfde nieuws als ons krijgen, veel plezier en succes alvast...

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    super zeg! van harte :D lekker genieten van het kleine knulletje in je buik!

11. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    #11 Maloutje, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Dat is goed nieuws, fijn hoor!

12. MMarianne

En?

13. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    jaa wij hebben hem dus gister gehad en gelukkig was alles goed! was wel een spanning die van me af viel hoor haha! nu kunnen we dus lekker verder genieten!

14. MMarianne

Ook goedgekeurd, heel fijn...ook lekker genieten verder :)

15. MMarianne

En? :D

Deel Deze Pagina