22 weken en al 13 kilo aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LauraD, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraD

LauraD Lid

28 apr 2010
    22
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Ik ben op dit moment 22 weken en ben al 13 kilo aangekomen :$, zijn hier meer zwangeren die rond die kilo`s zitten bij 22 weken???

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oeh dat is al best veel. maar ik ben van mening dat je er niet veel aan doet, sommigen komen nu eenmaal zoveel aan. misschien heeft je lichaam het gewoon nodig.

3. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Hier ook heel veel aangekomen, zit nu op de 26 kilo, bij 35 a 36 weken. Vanaf week 17 ging het bij mij erg hard. Moet zeggen hou nu ook veel vocht vast. Verloskundige spreekt me er elke keer wel op aan, maarja doe echt wel mijn best. Nu merk ik dat ik op het einde steeds minder beweeg, en ik weet al jaren dat ik een type ben die veel moet bewegen om goed op gewicht te blijven, en dat gaat nu even niet ;). Ach er zijn er met ons vele geweest die veel aangekomen zijn, komt vast straks weer goed!

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ik was met 25 weken ook al 12 kilo aangekomen!...
    maar ik ben wel redelijk lang.. 1,79 en was super slank voor ik zwanger raakte!...

je lichaam zal het vast gewoon nodig hebben..
    Liefs Dnise

5. Tese

Tese Niet meer actief

Had ik ook met dat termijn. Daarna is het minder snel gegaan. Zit nu totaal op 19 kilo.

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ik heb zelf maatje 36 en ben nu 25 kilo aangekomen

7. LauraD

LauraD Lid

28 apr 2010
    22
    0
    0
    Friesland
    Zo te zien ben ik niet de enigste...bedankt voor jullie reacties..dit is voor mij al een hele geruststelling :)

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hier nog eentje. Ik zit nu op zo'n +20kg maar ben gestopt met wegen.

Zolang je gezond eet, is er niks aan de hand. De een komt nou eenmaal meer aan als de ander.

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik durf niet meer te kijken eigenlijk, laatste keer was +10 kilo bij 24 weken, en ik weet zeker dat er meer aan zit nu.

10. pally

pally Niet meer actief

#10 pally, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2010
    wow das veel....Gezond eten en als je lichaam het zelf doet dan zal die het wel nodig hebben ;)
    Ik hoorde dat het er dan vaak weer snel af is ook.
    ik ben as donderdag 20 weken en tnt een kleine 2 kilo aangkomen is dit te weinig?
    Liefs

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik zat op 20 weken + 18 kilo, nu ben ik inmiddels al meer dan 23 kilo aangekomen... tja maak me er maar niet zo druk om, het heeft toch geen zin, mijn moeder kwam ook al haar zwangerschappen meer dan 25 kilo aan, en daarna was ze het in 6 weken tijd gelukkig allemaal weer kwijt.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg klein en dun ben hoor, ik woog voor mn zwangerschap 46 kilo.

12. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik was in totaal ruim 30 kilo aangekomen,en dan ben ik nog 2 weken eerder ingeleid :$.
    Ik heb me er heel erg druk om gemaakt maar dat was allemaal voor niks.
    Binnen 3 maanden was ik alles kwijt zonder er iets voor te doen.Nu is mijn kleine 5 en een halve maand en ben 5 kilo lichter als voor de zwangerschap.

Probeer je er niet zo druk om te maken maar vooral genieten.Je kunt er na mijn idee toch weinig aan doen als je wat meer als een ander aankomt.

13. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    hi,

en ik dacht dat ik veel was aangekomen...
    Ik heb heel me zwangerschap 69 kilo gewogen...
    en bij 21 weken (week geleden) me controle weer gehad ging ik dus wegen, was ik 3 a 4 kilo aangekomen.
    En ik eet gewoon veel, maar wel gezond.. en soms heb ik me dagen dat ik egt zoveel eet.. en de baby ligt ook nog voor op schema met groeien.. Ik ben benieuwd hoeveel ik de hele zwangerschap zal aankomen...

14. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Dat had ik bij mn eerste zwangerschap ook, ik was lang en slank en in totaal uiteindelijk 30 kilo aangekomen. Volgens mij kan je er niks aan doen, want bij deze zwangerschap ben ik tot nu toe maar 1 kilo aangekomen, terwijl ik niks anders doe. Hier klopt het bakerpraatje wel; bij de eerste enorm veel aangekomen, ziek, zwak en misselijk en een meisje. En bij de tweede geen kwaaltjes en weinig aankomen en het is een jongen :)

15. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, uiteindelijk was het 20kg geworden.

16. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    dit is de eerste zwangerschap en ben nu 10 kilo aangekomen..maak me er totaal niet druk om ook niet of ik nog veel aan ga komen..trouwens geeneens erge vreetbuien ofzo..en ben de eerste 14 weken kotsmisselijk geweest..

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik was in het begin ook veel aangekomen ongv 10kg. maar de laatste weken komt er tot nu toe niets bij. Let wel een beetje op mijn voeding, maar eet zeker niet minder. Dus mijn spurt zat vooral in het begin en niet aan het einde.

18. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ik ben ook al ruim 20 kilo aangekomen. Nog 7 weken te gaan...ik hoop dat het er ook zo snel weer af gaat als dat het eraan kwam. Haha. Maar ik was voor de zwangerschap vrij mager..186 en woog tussen de 60/65 kilo. Heb geen weegschaal thuis. Ik weeg nu 85.
    Ik moet zeggen, ik hoop niet dat ik de 90 haal...puur om het getal. ;)

Ps ik hou nu al veel vocht vast, ringen die kan ik niet meer om.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik was 20kg aangekomen rond die tijd en aan het eind 35kg(meer dan de helft van mijn start gewicht.4 maanden na bevalling 35kg af(zonder hangbuik of zo) nu zelfs 40kg af.maar nu doe ik mijn best om n paar kilos aan te komen om mijn gewicht voor de zwangerschap te bereiken.

20. LauraD

LauraD Lid

28 apr 2010
    22
    0
    0
    Friesland
    Veel met hetzelde...
    Ik maak mij er ook niet echt druk om maar vroeg mij af of meerdere vrouwen rond deze termijn het hadden..en dat klopt ;)

Lekker genieten allemaal :D

Deel Deze Pagina