Even een vraagje, De hele zwangerschap heb ik al een hele harde hartslag. Niet super snel.. Ik word er soms beroerd van, zo hard als ie door mijn hele lijf bonkt. Word er ook zenuwachtig van, terwijl ik best weet dat het erbij kan horen.. Vanavond had ik wat zenuwen ergens voor, en dan gaat ie nog harder! Mijn spieren worden week en trillerig , zeg maar.. Herkenning ? Donderdag ga ik het ook even aan de vk vragen..
daar was ik al bewust van voor mijn zwangerschap leef namelijk met paniekaanvallen die ik krijg door mijn hartslag slaap met de ventilator aan want dan voel en hoor ik het minder! maar het is erg vervelend maar hoort erbij jammer genoeg probeer er niet te veel op te letten want dan word je veel te bewust van je lichaam
Oke.. dat is ook niet prettig, echt paniek aanvallen.. Ik hoop niet dat het met de week erger word.. t schijnt wel dat deze weken je kindje t meeste van alles nidig heeft..
Ik heb het in de eerste 4 weken ook gehad, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, halve wegen de zwangerschap een paar weken, niet elke dag soms wel meerdere keren per dag en heb me er 2 uur geleden op betrapt. Ben zojuist wakker geschrokken met de gedachte dat er inbrekers zijn en vannacht ook heel raar gedroomd, denk dat het idd met soort paniek aanvallen te maken heeft.
Ik heb in het begin van de zwangerschap ook paniekaanvallen gehad en nu aan het eind krijg ik last van hartkloppingen en benauwdheid. Op zo'n moment ga ik (indien ik lig) even goed rechtop zitten en goed door m'n buik inademen. Vaak gaat het dan vanzelf weg.
Laatste paar weken vooral als ik ga liggen. Dan voelt het alsof al mn bloed naar mn hoofd stijgt, idd met een sterk kloppend hart. Benauwdheid komt daar ook bij. Gelukkig gaat het wel na een aantal minuutjes weg, maar is geen fijn gevoel!
Heb ik ook regelmatig. Maar is pas sinds 4weken begonnen ofzo.. vroeg het me ook al af.. nu weet ik het
Ik heb er heel erg last van gehad. Ook met hartslagoverslagen. Bij mij hield het op rond een week of 26. Nu begint het weer, maar dat komt ook doordat mijn lichaam gewoon vol is. Kindje drukt op m'n organen en dus ook op het hart. Het voelt heel vervelend soms, maar het hoort erbij. Probeer rustig adem te halen en goed diep je buik in. Het is echt hormonaal en gaat weer voorbij.
Hier bij elke zwangerschap last van gehad vanaf het 3e trimester. Bah wat naar. Ik lag soms een uur wakker in bed, en dan opeens was het weer weg. Meld het wel bij je vk. Ik moest op een gegeven moment toch ff laten checken bij ha. Maar gelukkig was alles ok
Ik heb t ook, al de hele zwangerschap. Sterker nog dat was 1 van de dingen (icm slecht slapen) wat ik herkende uit zw1 en t is de reden geweest om te testen. Ik vind het ook een naar gevoel dat je hart door je hele lijf lijkt te bonken. Ik heb een bloeddrukmeter en heb t wel eens gechecked, maar is nog nooit icm een hoge bloeddruk geweest. Nu ook periodes met hele snelle hartslag overigens