hoi hoi , ik ben nu 5 weken zwanger (banner klopt niet helemaal) en ik eet echt gezond en drink veel water. zou ik nu mijn vet buikje en dijen kwijt raken ondanks ik zwanger ben of zal dat pas na de zwangerschap zijn... iemand ervaring? want natuurlijk wil ik van dat overtollige vet af en een mooi buikje krijgen
Ik denk het niet. Het eerste trimester gaat je lichaam juist reserves opbouwen voor de zwangerschap... Lijnen tijdens de zwangerschap is overigens erg slecht voor je ongeboren kindje! Strak buikje etc zou ik pas aan gaan denken na de zwangerschap, en nu genieten...
Daar zou ik me niet zo druk om maken Het buikje komt er wel maar vet kwijtraken indd na de bevalling weer.
ja maar ik bedoel niet lijnen he , niet minder eten alleen gezonder gaan eten, maar inderdaad je lichaam maakt nu reserves aan... ach wat maakt t ook uit haha dik word ik nu toch alleen dan geeft t niet. begin ik lekker na de zwangerschap weer
Het is heel fijn dat je gezond eet en drinkt, ik krijg dit met 15 weken nog niet voor elkaar. Geniet ervan, na de zwangerschap als een malle gaan sporten
Ik was 35 kilo aangekomen in m'n zwangerschap Zag er uit als een vlagschip hahahaha! Nu zit ik dus nog steeds met die extra kilo's. Mijn advies, wees echt heel bewust met wat je eet. Nadat de baby er uit is, blijven die kilo's wel mooi zitten
Gezond eten is prima, maar sporten ook. Als je voor je zwangerschap je buikje niet wegkreeg gaat dat nu helemaal niet lukken.. Maar succes
Ik zou daar maar niet op rekenen... Ik kwam overigens idd 13 kg lichter uit m'n 1e zwangerschap, maar dat is doordat ik mezelf 9 maanden lang heb leeggekotst. Maar maak je daar vooral pas weer druk om na de bevalling.
Ben nu 13 weken zwanger. Er zitten al/pas 2 kilo aan, maar geen buik te zien. Omvang van heupen +3 cm en rondom navel +1 cm. Volgen vriend voel ik zachter aan, dun laagje vet gok ik.... Wat ik gisteren heb gegeten: O: magere kwark met muesli en honing. T: 2 kiwi's. L: half afbakstokbrood met pesto, tomaat en paprika. T: 3 cracker met appelstroop. D: salade van tomaat, paprika, ui, komkommer, avocado. S: limonadesiroop.
Gezond eten is altijd goed. Wij zijn ook gezonde eters met af en toe een ongezonde aanval. Maar dat is zelden. Ik ben bij m'n eerste 10 aan gekomen. Tweede 11. Maar er allemaal na twee weken helemaal er af. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat.
Ik ben erg slank, maar in de eerste 10 weken van m'n zwangerschappen kwam er overal een zacht extra laagje over . Oh ja en 2 cupmaten erbij . Uiteindelijk bij beiden zo'n 13 kilo erbij. Ik moest er wel wat voor doen, maar na een paar maanden weer op oud gewicht. En nu weer voor de 3e, dus wie weet geen bikinilijf voor mij deze zomer Maar ach, een zwangere buik is ook een pronkstuk, nietwaar?
Als je met gezond eten bedoeld dat je minder snoept en je dagelijkse vitamines binnenkrijgt is dat sowieso goed voor je kindje en voor je eigen lichaam. Want dat kan best de nodige vitamientjes gebruiken tijdens de zwangerschap. Persoonlijk reageer ik vrij gevoelig op suiker, word er heel moe, lamlendig en chagrijnig van. Zelfs van 1 snee brood met nutella al. Ik ben ook nooit een snoeper geweest. Gek genoeg wad juist suiker een van de weinige dingen die ik verdroeg tijdens de" misselijke weken". Wat aankomen betreft, je kunt er inderdaad geen peil op trekken. Ik kwam tot week 16 3kg aan, van week 20 tot 28 8kilo en inmiddels 1,5 zomaar weer kwijtgeraakt onbewust dan he.