Slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lauwra, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Nu precies een week geleden had ik een positieve test en vanaf die dag slaap ik kort. Kom wel aan 7 a 8 uur op een nacht maar slaap normaal wel 10 uur. Eerst dacht ik het komt van de spanning en geluk. Maar nu een week verder is die eerste opwinding wel wat afgezakt.;)
    Ik ben elke morgen rond 7 uur wakker, klaar wakker! Uitslapen is er niet meer bij.
    Vannacht was het half 5 en daarna niet echt meer geslapen.
    Best vervelend, maar ik denk niks aan te doen?

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ben er bang voor dat er niet veel aan te doen is. Als je overdag niet moe bent moet het geen probleem zijn..
    hou er wel rekening mee dat het erger (kan) worden.. ik ben nu 38 weken en slaap ongeveer 4 uur per nacht en nooit langer als een uur achter elkaar.. middags dan ook nog een uurtje naar bed. Ik was iemand die ook vel slaap nodig had maar merk sinds mn zwangerschap dat het zo best goed gaat. Mn lichaam bereidt zich vast voor op de gebroken / slapeloze nachten denk ik...

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik heb dat mijn hele zwangerschap gehad................
    Heb het nog aan de vk gevraagd, die zei doodleuk dat het lichaam vast aan het wennen was voor wat er straks gaat komen...........
    En inderdaad na mate je zwangerschap vordert wordt het alleen nog maar erger!

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Had ik ook in het begin, niet zo veel aan te doen..
    Bij mij kwam t vanzelf weer goed, nu kan ik weer lekker 8 uur slapen ;)

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    komt wel weer goed.

heb het ook gehad.
    kon voorheen heerlijk tot half 10 op bed liggen maar helaas uiit slapen zit er niet meer bij,.

je lichaam bereid zich voor. je gaat straks ook lichter slapen. dan word je overal wakker van.....

hier begint het slapen nu weer wat minder te worden maar heb een hele tijd goed geslapen. nu zit mn lichaam me vooral in de weg

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh fijn haha:D Het wordt misschien dus nooit meer zoals het geweest is;) Nou ja k heb het er graag voor over hoor.
    En het lijkt wel of ik met de uren minder slaap ik ook wel toe kan, hoewel ik s avonds wel vroeg moe ben, daar dus maar aan toegeven en lekker op tijd naar bed:)
    Bedankt voor jullie antwooden!

7. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd trouwens! :D

8. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Heel herkenbaar hoor, heb het ook!
    Wel 's avonds inderdaad sneller moe, dus daar geef ik dan ook maar aan toe...

9. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Heel herkenbaar.. En als ik slaap dan slaap ik super licht!

Ach, we zullen de komende 18jaar niet meer goed slapen.. ;)

10. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik kon ook na de positieve test niet meer lang slapen. Lag 's nachts wakker en was ook 's ochtends vroeg wakker. Naarmate ik nu verder kom in mijn zwangerschap gaat het steeds beter. Dus misschien dat het lichaam even moest wennen?

11. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Inderdaad, wat jij zegt. Heb t ook hier hoor. Ook in t begin niet lang kunnen slapen, ging gelukkig wel over. Nu de gebroken nachten ivm toiletgang 4x in de nacht. Denk inderdaad dat t in t begin is maar ook t einde & dan inderdaad voorbereiding op gebroken nachten.;)

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jullie ook allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!:) Wat geweldig is dat toch he! Ondanks alle ongemakken ben ik zo blij!
    k Hoop dat het slapen dan later weer wat beter gaat:)

Hysterisch: k heb je blog gelezen, erg leuk!:)

13. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Eerste trimester ook gehad elke dag om 5 uur wakker en ook echt klaar wakker. Tweede trimester ging super kon weer lekker slapen en nu het derde trimester is het weer van voor af aan begonnen. Elke dag rond 5 uur smorgens wakker :) het enige verschil nu is dat ik vaak tussendoorook ng wakker word. Het schijnt er allemaal bij te horen ;)

14. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Ik begin het ook steeds meer te merken. Ik lig 's nachts ook steeds vaker en langer wakker. Als ik erg moe ben dan doe ik als de mogelijkheid er is lekker overdag een dutje.

15. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Komt me bekend voor. Ikheb afgelopen dinsdag positief getest dus nog erg kort. Maar ben overdag doodmoe, en snachts kan ik niet slapen.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Ik herken het van mijn eerste zwangerschap..
    Nu heb ik er ook al lichtelijk last van.. Lag pas na 12e op bed gister en om 7 uur klaarwakker...

Deel Deze Pagina