Vieze smaak in mn mond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maria80, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik ben nu rond de 7 weken zwanger. Bij mijn vorige zw.schap had ik bijna geen klachten, maar nu dus wel. Ik ben 's ochtends niet misselijk, maar vanaf een uurtje of 3 krijg ik een hele vieze smaak in mn mond en als ik 's nachts wakker wordt (kleine man slaapt nog niet door) heb ik het nog! Vind het echt irritant. Wie herkent dit en heeft tips?

2. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen tips, maar ik herken het wel. Had altijd een doosje smintjes bij me.

3. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Ik ken het ook, helaas geen tips voor je, maar tis heel irritant.

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb het ook, maar dan bij inspanning. Heb een zak zuurtjes gehaald en dat helpt bij mij beter dan pepermunt ofzo. Al kan ik me voorstellen dat je daar 's nachts niet aan moet denken :)

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Jakkes jah, ik herken dat heel duidelijk, had het tot een week of 15.. Nu 25 weken, dus er al een tijdje vanaf, maar bah wat was dat vies.. Helaas geen tips, wel gebruikte ik van die anta-flu, even een sterke mint geur in je mond is dan wel lekker..

6. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    oww smerig he!!! ik had dat ook..gelukkig nu niet meer.
    Ik krijg het nu wel als ik koffie of thee heb gedronken..dan komt die smaak weer terug.
    vaak nam ik een scherp of verfrissend snoepje of zoiets, maarja als je die dan op hebt komt die smerige smaak zo weer terug.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Heb het gehad tot de 16de week, echt erg vervelend.
    Het enige wat soms hielp was kauwgom met een smaak die me aanstond. Dat gaat wel de vieze smaakjes een beetje tegen en houd wat langer stand dan een snoepje ofzo.
    Ik heb heel wat pakjes weg gekauwd.. ;)

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Gelukkig ben ik niet de enige! Heb ook gegoogled en kwam het veel tegen tijdens de zwangerschap. Ik ben nu ook veel kauwgom aan het kauwen, helpt idd wel een beetje.

Ach, als het hier bij blijft mag ik zeker niet klagen. En ik lees dat het na een aantal weken weer kan verdwijnen, dat zou wel erg fijn zijn.

Deel Deze Pagina