Ik ben nu rond de 7 weken zwanger. Bij mijn vorige zw.schap had ik bijna geen klachten, maar nu dus wel. Ik ben 's ochtends niet misselijk, maar vanaf een uurtje of 3 krijg ik een hele vieze smaak in mn mond en als ik 's nachts wakker wordt (kleine man slaapt nog niet door) heb ik het nog! Vind het echt irritant. Wie herkent dit en heeft tips?
Ik heb het ook, maar dan bij inspanning. Heb een zak zuurtjes gehaald en dat helpt bij mij beter dan pepermunt ofzo. Al kan ik me voorstellen dat je daar 's nachts niet aan moet denken
Jakkes jah, ik herken dat heel duidelijk, had het tot een week of 15.. Nu 25 weken, dus er al een tijdje vanaf, maar bah wat was dat vies.. Helaas geen tips, wel gebruikte ik van die anta-flu, even een sterke mint geur in je mond is dan wel lekker..
oww smerig he!!! ik had dat ook..gelukkig nu niet meer. Ik krijg het nu wel als ik koffie of thee heb gedronken..dan komt die smaak weer terug. vaak nam ik een scherp of verfrissend snoepje of zoiets, maarja als je die dan op hebt komt die smerige smaak zo weer terug.
Heb het gehad tot de 16de week, echt erg vervelend. Het enige wat soms hielp was kauwgom met een smaak die me aanstond. Dat gaat wel de vieze smaakjes een beetje tegen en houd wat langer stand dan een snoepje ofzo. Ik heb heel wat pakjes weg gekauwd..
Gelukkig ben ik niet de enige! Heb ook gegoogled en kwam het veel tegen tijdens de zwangerschap. Ik ben nu ook veel kauwgom aan het kauwen, helpt idd wel een beetje. Ach, als het hier bij blijft mag ik zeker niet klagen. En ik lees dat het na een aantal weken weer kan verdwijnen, dat zou wel erg fijn zijn.