22 weken zwanger 5 kilo erbij..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sproettie, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Kom van de 75 kilo, zat vanmorgen nog net niet op de 80! Ben bijna 23 weken..
    Nu ben ik ook wel 2 keer ziek geweest, maar so far so good verloskunde vond er niks ergs aan..

2. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    hier nu 21 weken zwanger, en totaal 4 kg aangekomen. Weeg nu 58 kg.
    Bij de eerste totaal zo'n 12 kg (denk ik) totaal aangekomen. Ik beperkt me niet in het eten en snoep ook echt af en toe wel. Denk dat het vooral een kwestie is van aanleg.
    Zou me er iig geen zorgen over maken! Gewoon lekker wat eten als je lichaam daar om vraagt.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik was bij de jongens 12/15 kg aangekomen en bij de laatste bijna 6 kg ik viel de laatste weken alleen maar af dit had de vk liever niet maar maakte zich verder geen zorgen om de baby neemt jouw vooraadje wel alleen zelf voelde ik me niet altijd even goed maar ja had ook 2 omlopen dus moest door gaan

kwa kg zou ik me niet druk maken mijn nichtje groeiede maar 4kg en dat was prima

4. MLkids

MLkids Niet meer actief

30 weken en 6.7 kilo aangekomen.

Ik moet zeggen dat ik rond de 20 weken 4,5 kilo aangekomen was en pas sinds 2 weken het aankomen sneller gaat.

5. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik zit nu op +1 en mijn vk maakt zich ook totaal geen zorgen. Ik eet zo gezond en gevarieerd mogelijk, met af en toe eens een patatje of een pizza. De kleine meid groeit en beweegt goed en als ik eens een keer wat meer trek heb pak ik een extra boterham. Honger gaan lijden is nooit goed, daar ga je je alleen maar beroerd n voelen.

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Tot week 20 ook 5 kilo erbij.....daarna ging het harder...op het inde circa 15 kilo erbij.

Deel Deze Pagina