Ik kom net van mijn dokter vandaan en omdat bij mijn vk ze me nog nooit hebben gewogen ben ik maar eens op de weegschaal gaan staan. tot mijn verbazing ben ik al 12 kilo aangekomen . de dokter vondt dit veel omdat dit echt vocht is want eten doe ik niet veel aangezien ik nog steeds behoorlijk last heb van mijn maag . Nu gaf de dokter aan dat ik dit morgen echt moet aankaarten bij mijn vk en dat ze mijn bloeddruk goed in de gaten moeten houden ivm zwangerschaps vergiftiging of zwangerschaps suiker . is het nu echt zo verontrustend dat ik al zoveel ben aangekomen. ?
Hoi Kelli20, ik dnek dat het wel meevalt. De één heeft een gewichtspurt op een ander moment dan de ander. Zolang je niets geks eet (veelsuikers of koolhydraten) en je je verder goed voelt(!); ben je 'gewoon' aan het aankomen. Soms zie je inderdaad bij zwangerschapsvergiftiging dat iemand inééns veel vocht vasthoudt en veel aankomt. Het is nog rijkelijk voreg om een zwangerschapsvergiftiging te ontwikkelen, dus ik zou me er niet te druk over maken. Lat je vk morgne inderdaad je bloeddruk opmeten en bespreek je zorgen. Ik dnek dat het wel meevalt, maar je zult het bij je vk wel horen. Groeten Brigitte