22 weken zwanger en 10 kilo aangekomen

Discussion in 'Zwangerschap' started by carpediem2010, Mar 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ester77

ester77 Actief lid

Sep 6, 2009
    127
    0
    0
    HOi, ik zit in de 25ste week en ben helaas al 11 kilo aangekomen, toch snoep ik niet extreem oid.. Wel ben ik gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was en lette ik altijd erg veel op mijn lijn met eten... Hoop ook dat het niet veeel meer wordt, voel me af en toen een olifant.. ja nu al haha... Ik was slank voor mijn zwangerschap..

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Ik ben nu ook bijna 10 kg aangekomen. Nu snoep ik niet extreem maar eet wel wat meer dan normaal, maar dat zit 'm meer in een boterham extra. Zou me niet teveel zorgen maken, na de bevalling gaat het er allemaal weer af (zij het met misschien wat meer moeite voor de laatste 5 kg....tenminste, dat hoor je vaak!)

3. patty1989

patty1989 Lid

Oct 8, 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    ik ben bijna 33 weken zwanger en inmiddels ongeveer 13 kilo aangekomen . Zelf vond ik dit niet veel , maar mijn verloskundige wel :( .

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dat vind ik nog netjes zeg, wat moet ze dan wel niet van mij vinden hahahaha

5. angel23

angel23 Actief lid

Nov 21, 2007
    214
    1
    0
    Ik ben nu nog niets aangekomen,
    Bij mijn zoontje was ik met 20 weken al 8 kilo aangekomen
    En heb dezelfde buik als toen

6. ester77

ester77 Actief lid

Sep 6, 2009
    127
    0
    0
    Ok, dan mag ik ook wel gaan oppassen met mijn 11 kilo in de 25ste week... Hebben jullie trouwens ook een grote buik dan? ikke wel namelijk.. heb zelfs al de vraag gehad of het er 1 of 2 zijn:)

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ben ik 13 weken zwanger en ik ben al 8 kilo aangekomen.
    Toch maak ik me niet zoveel zorgen. Ik kon wel wat exta kilo's gebruiken. En ik ben, zelfs als ik hoogzwanger was, nooit zwaarder geweest dan 78 kilo.
    Dus komt wel goed..denk ik.. hoop ik..;)
    Groetjes Gwen

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik was 20 kilo aangekomen bij Timo,ondanks flinke misselijkheid. na de bevalling al in 2 weken 12 kilo kwijt, hield ook veel vocht vast.
    Nu ben ik 8 weken en 1,5 kilo aangekomen, ik probeer nu niet zoveel aan te komen...

Miek

9. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh ik ben ook al 10 kg aangekomen! :$ (17 weken) dus het kan nog erger.... :)
    Iedereen schrikt ook als ik dat zeg...
    Ik was vrij slank voor mijn zwangerschap en ik merk wel dat mijn achterste flink gegroeid is, ahum ;)
    Ik heb de eerste 12 weken ook echt zooooveel gegeten want ik had zo'n honger dat ik gewoon bijna flauwviel, dat was niet leuk. :(
    Mijn vk zei dat het een goed teken was dat ik zo'n honger had, alleen was ze wel bang voor het aantal kilo's dat ik al was aangekomen, omdat ik het later in mijn zwangerschap ook mee moet dragen.
    Ik ben over mijn hele lichaam wel wat voller geworden maar het is nou ook niet zo dat iedereen zegt 'jeeeetje wat ben je dik geworden'.
    Ik hoop maar dat het na de bevalling er ook weer net zo snel afgaat als het er nu bij komt... :$
    Mijn moeder was trouwens ook net een tientonner toen ze in verwachting was.
    En als ik haar achterna ga dan word ik helemaal een olifant! ;)

*** AHUM ***

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo,

ik was bij mijn zoontje 23 kilo aangekomen
    het bleef er ook maar aankomen
    elke keer bij de verlosser zaten er weer 2 bij....
    werd er echt moedeloos van...
    ik at ook veel meer maar ik kon me gewoon niet weerhouden... had echt het idee dat ik moest eten..

nu weer zwanger en voor mijn gevoel eet ik minder maar de weegschaal schiet alweer omhoog...

nu 18 weken en 8 kilo erbij .. probeer elke dag mezelf voor te nemen niet zoveel te eten...
    ik eet wel gezond maar veel... voor al het avond eten met groenten is gewoon veel...
    blijkbaar zet het toch allemaal aan.
    oja ik eet wel 3 paaseitjes op een dag... zou dat het probleem zijn?

11. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik ben bij alle drie de zwangerschappen rond de 20 kg aan gekomen.
    Het was er bij alle drie ook weer zo af.
    Nu ben ik net zwanger van de 4de en weeg nog minder als toen ik van de eerste zwanger was.
    Ik weeg nu 58 en wil ik eigenlijk dat ik aan 't eind niet boven de 75 kg kom.
    Ik heb het voordeel dat ik zwaar wordt van de kids (alle 3 boven de 8 pond) veel vruchtwater en grote placenta. Dat ben je dan ook weer zo kwijt.
    Ik weeg nu nog minder als wat ik woog toen ik 8 jaar geleden trouwde en daar ben ik, na 3 kids gekregen te hebben, toch wel trots op!

12. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik ben nu 36 weken en precies 10 kg aangekomen.

13. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai meiden,

Ik was de eerste zwangerschap (schrik niet!) 30+ aangekomen :$

Het probleem was dat ik de hele zwangerschap in de avond misselijk was en ik mijn avond eten er telkens uit spuugde wat er voor zorgde dat ik de hele nacht honger had....
    En dan smeer je geen boterham voor je zelf meer... *najah ik niet*

Heel stom natuurlijk maar het is er allemaal weer af :D net op tijd voor dat ik zwanger werd van onze 2de :D en nu ben ik bijna 15 weken en ben ik pas 1.5 aangekomen (wat volgens mij voornamelijk komt door mijn slechte stoelgang :()

Dus kop op!

Liefs

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier hetzelfde. Iedereen heeft zoiets van: wat zie je er goed uit, ook helemaal niet opgeblazen! (omdat je op het eind vaak wel wat vocht vast gaat houden).
    Ik merk ook niet dat het zwaarder is door mijn gewicht nu. Enige wat echt behoorlijk in de weg zit is mijn buik ;). En ik kan mijn rug nauwelijks meer recht houden, door het gewicht van mijn buik. Maar van die ruim 20 kilo die er aan zijn gekomen heb ik verder geen last.

15. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zegt ook iedereen tegen mij "Wat zie je er goed uit". Of dat een subtiele manier is om te zeggen dat ik dik ben geworden, weet ik niet, haha :D
    Maar ik ben nog niet op de helft van jou dus ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen...
    Ik ga vanmiddag wel even naar de HA voor mijn rug, ik heb nl. zo'n pijn in mijn onderrug dat ik niet eens meer kan liggen of zitten.
    Maar dat dat door die 10 kg komt geloof ik niet, want ik ben 5 jaar geleden ook op dit gewicht geweest en toen was ik niet zwanger :p
    Ben benieuwd hoeveel je dalijk weer verlies als je bevallen bent!
    Succes iig en ik hoop dat alles goed gaat!! :)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

ik ben tot nu toe 5,5 kilo aangekomen, valt mee toch..? huu maar ja ben er nog niet he hahaha..

Share This Page