soms heb ik veel buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jelisa, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi meiden,

Ik heb even een vraag:

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik merk dat als ik teveel doe bv in het huishouden dat ik dan ineens last krijg van mijn onderbuik.
    Als ik dan even ga rusten dan gaat het wel weer goed.

Is dit niet wat vroeg om bij zware karweitjes al last te krijgen? Dit krijg je toch pas later in de zwangerschap? Of is het dan toch een teken dat ik even rustig aan moet doen?

Liefs J

2. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi!
    dit heb ik dus ook, ik zou ook echt niet weten wat het is ik denk bandenpijn ofzo?
    Ik merk ook wanneer ik stress dat ik dan extra pijn heb en wanneer ik rust trekt het weer weg. Ik moet zeggen dat ik het rond 6 weken erg had, en dat het nu minder is ik ben nu bijna 9 weken.

xxx

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet of het vroeg is, ik merk het hier alleen ook. Er gebeurd nu natuurlijk wel al ontzettend veel in je buik en dat kost veel energie.
    Mogelijk is het gewoon een seintje van je lichaam, om even rust te pakken -en meer niet?
    Ik geef er in elk geval maar aan toe..

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi Jelisa,

Ik weet niet wat officieel wel of niet hoort te kunnen, maar ik herken wel wat je zegt. Als ik me iets te druk heb gemaakt wordt ik daarna gestraft door buikpijn of hevige misselijkheid. Blijkbaar heeft je lichaam de energie nodig voor andere dingen en geeft het dat op deze manier aan! Gewoon aan toegeven dus en regelmatig even op de bank gaan liggen. Er wordt hard gewerkt binnen in jou! ;)

Liefs en sterkte!

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Meis kijk je uit met je werk?
    Ik weet dat ze niet makkelijk zijn daar, maar denk aan jezelf en aan je beebje!!!!
    Hoe is het met je opleiding?

Kus

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heb ik ook een beetje hoor. ookal helemaal in het begin. ik denk ook dat het bandenpijn is en misschien het oprekken van je baarmoeder. een tip als je zoiets voelt geef eraan toe. als je moe wordt ga ff liggen. je lichaam draait nu overuren en jij moet ervoor zorgen dat het in goede conditie blijft

7. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    ik herken het ook...en wat ik doe?! gewoon er aan toegeven!! ben ik moe/misselijk of voel ik pijn dan ga ik lekker liggen in bed.....heerlijk rusten voor mij en ukkie want dat is nu even belangrijker dan wat dan ook!!! xx

Deel Deze Pagina