Buikpijn, goed of slecht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi dames. Even mijn onrust uiten hier
    Heb steeds last van buikpijn, gevoel van begin menstruatie pijn. Daarmee is het te vergelijken.
    Ben 5 weken, 5 dagen zwanger. En toen ik net naar toilet ging was er in m'n inlegkruisje een afscheiding zalm kleur. Niet bruin of bloed, maar ook niet helder.

Moet ik me zorgen maken? Of juist niet. Pff.. Iemand die me gerust kan stellen?

2. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

10 jul 2016
    111
    0
    16
    Ik lees even mee
    Ben 5 weken en 1 dag zwanger

3. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Valt helaas weinig over te zeggen. Bij de een duidt het op een miskraam, maar veel vaker gaat het gewoon goed. Probeer je niet al te druk te maken!

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Beschuitje heb je hier ook last van dan?

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Kan allebei. Je kan alleen afwachten.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    die pijn kan ook komen door groei en afscheiding kan ook door geknapt bloedvaatje.

Zolang je niet erge krampen krijgt en/of helderrood bloedverlies proberen positief te blijven denken

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb de eerste weken ook flinke buikkramp gehad. Geen bloedverlies oid.

Kan ook komen door het rekken van je banden.

8. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Hier ook eerste weken constant menstruatie achtige pijn en heb nu een gezond zoontje van 15 maanden

9. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

10 jul 2016
    111
    0
    16
    Ja ik heb dan geen zalmroze afscheiding ofzo
    Het blijft gewoon doorzichtig
    Maar heb wel van die heftige menstruatie krampen,
    Over het algemeen zakt het na 5-10 min

Maar ik probeer wel positief te blijven
    En niet teveel zoeken op internet 😉

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb verder nu even geen slijm verlies meer maar die steken/ menstruatie krampen blijven wel aanwezig.
    Net een uurtje rustig op de bank gelegen, en wanneer ik weer in beweging ga heb ik weer "last".

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Heb jij 5 september je eerste intake of eerst de vroege echo?

12. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

10 jul 2016
    111
    0
    16
    5 september hebben wij de eerste echo
    Ik zou dan 8weken en 2 dagen ongeveer moeten zijn
    Ze doen hier bij de praktijk week 8/9 de eerste echo en intake bij de verloskundige

Wij waren in juli bij de gyn omdat het maar niet lukte
    En toch spontaan 😊

Wanneer heb jij de eerste echo Kimmuh?

13. NienkeSemuel

13 aug 2016
    7
    0
    0
    Bij mijn zoontje vanaf week 5 menstruatiepijntjes(als of ik ongesteld moest worden) dit hield een week of 2 aan.

Bij mijn zwangerschap van nu, vanaf week 5/6 licht echt licht bruinverlies(kan het bijna geen licht bruin noemen) dat begint nu pas een beetje af te nemen. Gyn heeft er geen verklaring voor.

Groetjes Nienke

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het is enorm spannend die eerste weken, want je kan nooit garanties op een briefje mee krijgen. Ik ben nu voor de 5e keer zwanger, 1e keer nooit problemen, 2e keer met 5 weken een miskraam ( Werd wakker met helder rood heftig bloedverlies ) 3e keer zwanger van mn zoon, geen bloedverlies. 4e keer begon het 's middags met krampjes en wat roze bruin slijm, 's avonds brak het los en kwam de miskraam opgang. 5e keer hadden we net heel de familie het nieuws verteld toen ik roze achtige slijm verlies had, best wel heel veel. Ik had toen de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het echt niet altijd slecht nieuws is, dat het ook een heel goede reactie van je lichaam is om viezigheid op te ruimen. En inderdaad, ik heb net de 20 weken echo gehad, dit keer is het bij een aantal dagen roze verlies gebleven aan het begin van de zwangerschap en verder veel kramp maar dat is niet gek bij een zoveelste zwangerschap.

Sterkte met afwachten!

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Beschuitje ik heb 29 augustus de 1e echo smiddags. Vroege echo noemen ze dat. En 14 september om 18.30 de intake.

16. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik heb die menstruatie-achtige krampen ook gehad en ben nu 32 weken zwanger en alles gaat goed. Kan ook baarmoedergroei zijn wat je voelt..!

17. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelfs tot 12 weken elke dag menstruatiepijntjes gehad. Alles gaat nog steeds goed, de gyn vertelde dat deze pijn afkomstig is van de groeiende baarmoeder. Zolang je geen hevig bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken.

Deel Deze Pagina