sorry ik moet ff mn woede ergens kwijt! was zo ontzettend blij dat mn periode van misselijkheid over was.. dus ik weer lekker nu wat hapjes vla naar binnen werken ( de vanille vla van a.heijn) want een tijdje kon ik dat niet meer eten door de misselijkheid. en ja hoor! nu begint het weer..benauwd gevoel en kotsmisselijk! sorry ik hoop niet dat ik julie nu ook ziek heb gemaakt maar ik ben boos op mijn pakje vla! dat eet ik dus echt niet meer
Hoi: Ik heb gehoord dat gele vla helpt tegen maagzuur. Als je misselijk bent kun je beter geen zuivel nemen. Daar schijn je nog misselijker van te worden. Misschien helpt een beschuitje of bouillon o.i.d. tegen je misselijkheid? Groetjes Saskia
ja is goed ik hou op ga even weg om te eten ( geen vla maar crackers met kaas) maar dan......... this bitch come back!
plaatje van pooh op dartbord arme pooh plak dan een afbeelding van de vla op je dartbord en ga darten
ik eet juist wel vanilleyoughurt (zuivel) tegen de misselijkheid en het werkt bij mij wel. Is zo verschillend blijkt altijd. Ik hoop dat je je snel beter voelt. En misschien dan maar even wachten met vanillevla tot je wondertje eruit is
mijn huisarts adviseerde destijds melk, vla of yoghurt bij mijn zoontje... hij was heel misselijk maar durfde niet over te geven... en van zuivelproducten ga je juist vaak overgeven als je misselijk bent... dus... zou ik daar een beetje rekening mee houden als je toch al misselijk bent. Maagzuur is iets heel anders dan misselijk zijn... dus het kan best dat het daarbij wel werkt... maar kijk uit met zuivel als je misselijk bent....
nee ik was niet misselijk voordat ik het at..toen voelde ik me harstikke goed.. nadat ik het gegeten had kwam (net) alles er weer uit. dacht dat ik het nu wel weer kon hebben want mijn periode misselijk zijn is over..maar blijkt dus niet zo te zijn.
ik begin s'ochtends altijd maar met een beetje vla op vruchtenyoghurt en heb dan ook het idee dat het niet helpt en erger wordt nu begrijp ik waarom... Eet ik dus ook niet meer... *gooit ook even een pijl naar pooh*
ik heb het met brood. wordt onpasselijk van dat spul. maarja af en toe moet er toch echt 1 naar binnen. ik pest mezelf niet elke dag. crackertjes pizza's noem maar op je wordt best creatief. en een paar keer per week een paar boterhammetjes maar that's it. een ellende is het. gelukkig duurt het maar hooguit 40 weken ps.bij mij wordt de misselijkheid trouwens ook minder van een paar hapjes vanillevla. ik had dat ook van iemand gehoord en heb het geprobeerd en het werkt best goed hier. en sinas drinken helpt ook goed bij mij misschien kan iemand dat ook nog es proberen. het klinkt erg onlogisch maar werkt wel.