Menstruatie gevoel door bewegend kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirjam04, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Zou dit kunnen? Soms is de kleine zo druk aan het bewegen dat ik er gewoon menstruatie achtige buik en rugpijn van heb.
    Vanmiddag tijdens het boodschappen doen voelde ik wat menstruatie krampjes, maar dat was dus echt de kleine die aan het sporten was.

Ook als hij rond zijn as draait. Dan ga ik echt even door de grond!! Dan voel ik gewoon het hoofdje draaien, aaaauuuwwww!
    Zodra hij dan rustig is, is mijn buik dat ook weer. Komt dit iemand bekend voor?

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Niemand? :(

3. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Dit klinkt heel bekend!Ik heb het soms zo erg dat ik me niet meer kan verroeren!En voel dan duidelijk handjes bewegen bij me liezen en onderbuik!En krijg er meteen een harde buik van die veel pijnlijker is dan normaal!Dit heeft trouwens ook te maken met indalingspijn!Weet niet hoever jij bent, maar ik ben 32 weken en de kleine zit al een stuk ingedaald!Soms voel je ook van die gemene steken erbij, het is een hele scherpe snijdende pijn ( bij mij) en was bij me eerste zwangerschap heel erg bang dat weeen dit soort pijn zouden veroorzaken!Hihi maar gelukkig is dat een hele andere soort pijn, dit voelt echt alsof je banden en buik onderop afscheurt ofzo!Nou, je weet iig dat er nog iemand is met dit soort vervelende pijntjes en heb het tijdens allebei de zwangerschappen gehad!:) ;)

4. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Jij bent nog veel verder dan ik zie ik!Succes met de laatste loodjes!

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Jahoor hier ook:). Ik denk dat het heel normaal is. Ook hier drukt hij met regelmaat op een zenuw, auwwwww:(

Nog een doorzetten, bijnnaaaa;)

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ha! een lotgenoot ;) Fijn te lezen dat ik niet de enige ben! Tijdens het indalen heb ik vaak mijn urine weg gebracht omdat ik steeds pijnlijke steken in mijn blaas had. Dit was achteraf het indalen inderdaad. Nu voel ik vaak handjes/voetjes in mijn lies bewegen, ook best pijnlijk af en toe haha!
    Nu zijn het echt zijn bewegingen waardoor ik buik en rugpijn krijg.
    Maar het zal er idd wel bij horen! Nog effies :)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

poeh dat indalen herken ik nog van de eerste :$
    dat was idd geen prettig gevoel. hopelijk ben je er snel vanaf.

Deel Deze Pagina