Ik ben nu 22 weken zwanger en vraag me af of je het wel ziet dat ik zwanger ben? Ik zie namelijk dames met veel grotere buiken als ik?
Ik vind het toch al een buikje hoor, niet onzeker over zijn. De ene heeft een grote buik en de ander een kleine. Ik hoor bijna dagelijks of ik geen tweeling krijg... ben beretrots op mijn buik, maar dan zou je haast willen dat die buik wat minder present was. Trouwens, bij mij is het na 22 weken ineens heel erg hard gegaan, dus wie weet bij jou ook.
Dit is al een mooie buik voor 22 weken vind ik. Bij mij was er nog niks te zien met 22 weken. Uiteindelijk best dik geworden
Mooi buikje hoor! Zelf was er bij mij nog niks te zien maar de verloskundige stelde me gerust dat de baby goed aan het groeien was en nu ben ik 27 weken zwanger en eindelijk is er duidelijk wel een buikje te zien maar nog steeds aan de kleine kant.. Kortom maak je niet druk zolang je baby maar goed groeit!
Mooi buikje! Hier idd stuk groter, maar t is mijn tweede goede zw dan is t al eerder groot en ik ben nog geen geen 160 cm dus buik floept naar voren. Ziet er prima uit hoor!
ik zie zeker dat je zwanger bent! ik was pas met 30 weken zichtbaar zwanger en heb nooit een groot buikje gehad!
Mooi buikje hoor! Ik twijfelde ook, ben van mezelf steviger, maar afgelopen donderdag hebben we een pretecho gehad en de kleine ligt qua groeien gewicht keurig op de lijn. En mensen zien ook dat ik echt zwanger ben!
Mooi zwanger buikje hoor! Ik begrijp dat je er onzeker over bent, ik ben nu bijna 28wk. en mijn buik scheelt niet zoveel van die van jou. Maar onze kleine ligt netjes op schema met groei dus het zegt niet zoveel. Lekker genieten van je zwangerschap!
Ik vind het ook echt wel een duidelijke buik hoor Ik ben bijna 26 weken zwanger en heb echt een minder grote buik haha