Ziet er goed uit toch! Ik ben 21+2 en mijn buikje is een stuk kleiner, sommige mensen zien niet eens dat ik zwanger ben
Je ziet zeker wel dat je zwanger bent! Mijn buikje is nu nog kleiner hoor Maar groot is hij ook niet voor jou termijn!
Ik ben morgen 21 weken en de mijne is ook een stuk kleiner als die van jou hoor, dus zo erg is het niet volgens mij. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1.81 meter lang ben en het bij daardoor ook komt, denk ik, dat mijn buik minder groot is.
Mooie buik! Hier ook kleinere buik. Als ik zeg dat ik nog maar een week moet, krijgt ik sowieso een erg verbaasde blik... Alleen maar handig zo een bescheiden buik! Geen problemen met bewegen, schoenen aandoen, ... !
Mooi buikje voor 22 weken hoor !! Bij mij heb je al die 41.3 weken niet kunnen zien dat ik zwanger was, aangezien mijn buik hetzelfde bleef als voor de zwangerschap haha. En toen de kleine meid eenmaal geboren was, en we gingen wandelen met haar, krijg je allemaal vragen over je heen van :goh wist niet dat jij zwanger was, is die kleine van jou etc etc etc. We verwachten nu een tweeling, dus nu zal mijn buik waarschijnlijk niet meer plat blijven haha. Maar bij jou kun je echt wel zien dat je zwanger bent hoor.