Hai dames! Nou ik heb nog een vraagje over blaasonsteking! Ik had sinds maandag antibiotica ivm blaasonsteking. Dit moest ik slikken tot n met gister ochtend..heb de hele week last gehad van waterdunne diarree!!!! nu zakt dat wat af. Helaas heb ik nog steeds een erg trekkerig gevoel in mn blaas(tenminste denk dat t mn blaas is)( wat ik hiervoor dus echt niet had, kwam erachter door flinke harde buiken en een menstruatiepijn gevoel) en moet ik veel meer plassen! Echt heel vervelend... Waren gisteren in de efteling, en moest gewoon een rolstoel ritselen omdat het getrek ook gewoon pijn begon te doen, en hierdoor weer harde buiken ging krijgen en dus veel moeite had met lopen. Kan het zijn dat de antibiotica niet aangeslagen heeft ivm mijn heftige stoelgang? of zijn het mn banden die nu flink gaan trekken?( hoor dat mijn buik nogal laag zit?? tis mn eerste dus geen verstand van en weet dus ook niet wat dat betekend) En stel nou dat mn blaasontsteking dus niet weg is en ik al dik een week hiermee loop, wat kunnen dan de gevolgen zijn? Wat een vragen he.. i know.. maar dit spookt de hele tijd door mijn hoofd!!! Ik ga morgen trouwens mijn urine weer laten controleren... om idd te kijken of het echt weg is! liefs
Denk idd dat het je banden zijn. Antibiotica tegen blaasontsteking hebben diarree als bijwerking. Maar zou idd wel morgen je urine weer brengen. Misschien dat het toch niet goed aangeslagen heeft.
Nou mn urine ingeleverd.. werd met 3 kwartier teruggebeld dat het niet goed was!!?? Moet vanmiddag naar de huisarts.. Schijnt dat mn ontsteking idd niet weg is.. maar verder weet ik niets ... weet iemand of dat kwaad kan 2 kuren achter elkaar?? ik weet niet of ik dat krijg hor.. maar miss heeft iemand hier ervaring mee!
vraag het aan je HA. Ik neem aan dat hij wel weet dat je zwanger bent dus dan zal hij er rekening mee houden. Denk wel dat je er iets voor krijgt want een blaasontsteking kan ook iets veel ergers en pijnlijkers worden. beterschap meid
Jeetje wat vervelend. Zo zit je wel in spanning. Wat wij altijd doen bij een zwangere vrouw met een blaasontsteking is de urine naar het zkh opsturen voor onderzoek. het kan geen kwaad om meerdere kuren te gebruiken hoor. Je zal nu wrs een andere krijgen omdat de vorige niet aansloeg. Maar vraag me dan wel af waarom je langs moet komen. Dat doen wij eigenlijk nooit. Laat je even weten hoe het gegaan is?
ik zit zeker in spanning, de vorige keer zeiden ze namelijk ook dat mijn eiwitten te hoog waren, maar volgens de vk kon dat geen kwaad.. omdat ik juist last had van ee nlage bloeddruk, nu ga ik me toch afvragen of t daar ook niet mee te maken zou kunnen hebben! nou ja we zullen het met een paar uur weten..
Nou daar ben ik weer! Bij de ha geweest en er is niets mis met mijn urine!! Hij wilde me toch zien ivm de hoeveelheid harde buiken die ik maar blijf houden... Dus hij heeft gevoeld aan mn buik en zegt dat ik nu rustiger aan moet doen.. morgenochtend extra naar de vk en verder weet ik het niet. De ha zei: je lijf heeft last van je zwangerschap! Ja wat kan je daar nou mee...??moet nu wel elke week urine inleveren en ja verder maar weer afwachten, zal wel wat meer rust voorgeschreven krijgen denk ik!
Fijn dat je urine goed was iig! Kzou het advies om rustiger aan te doen zeker wel opvolgen. dat zegt hij natuurlijk niet voor niets. Succes bij je vlk morgen. xxx
Nou ben geweest!!! niets om me zorgen te maken( deed ik ook niet maar de ha wel) ook inwendig even onderzocht en had geen ontsluiting of wat dan ook.. Moet gewoon rustiger aan doen, en mn lijf is gewoon aan het oefenen.. zolang ze niet om de kwartier komen is er niets aan de hand!!
Gelukkig. Je maakte je zelf dan wel geen zorgen, maar toch fijn een bevestiging gehad te hebben toch?! Dan kun je je nu aanmelden bij het forum "de laatste 10 weken aftellen"
Hoi Angel, Misschien een geruststelling. Ik heb na mijn antibioticakuur tegen de blaasontsteking nog een week dezelfde klachten gehouden terwijl mijn urine schoon was. Alles is dan nog wat geïrriteerd van de ontsteking en dat heeft nog tijd nodig om tot rust te komen zo zei mijn huisarts. En harde buiken is toch op zich niet erg als je ze niet al te vaak hebt...heb je dat dan? Ik wens je in elk geval sterkte met de laatste loodjes!