ik zit met het volgende probleem. ongeveer 3 maanden geleden heb ik iemand leren kennen, en hals over kop verliefd geraakt. beide helemaal in love, nu is dat heel leuk. maar ik ben 22 weken zwanger en het is niet zijn kind. (ik ben nooit samen geweest met de vader van mijn kind) we waren er allebei uit dat we deze liefde niet konden laten gaan en gingen tegen alle principes in. nu 3 maanden later, wilt hij ermee stoppen. hij is ''bang'' wat de buiten wereld zal denken. hij zegt: als je al was bevallen had het niet z'n probleem geweest. het duurt nog 4 maanden tot me bevalling, en dan ben ik er niet zeker van dat we weer samen komen. ik ben er helemaal kapot van, alles leek zo perfect. ik kan me niet meer focussen op me zwangerschap enigste waar ik aan denk is hem. ik wil voor hem voor vechten, maar is dat wel een wijze keuze. heeft iemand goede raad? en hoe kijken jullie hier tegen aan? is het vreemd dat een vrouw een nieuwe relatie begint tijdens haar zwangerschap?
He Brinky Wat een turbelent leven heb je momenteel. Als ik jou was dan zou ik met hem gaan praten en herinneringen ophalen aan de tijd waarin jullie er samen voor gingen. Waarin jullie tegen alle principes ingingen (zoals je zelf zegt). Laat hem herinneren hoe mooi het is. Ik denk dat het logisch is dat hij een moment twijfelt en nadenkt over zijn toekomst en daarbij ook kritische vragen stelt. Blijf geloven injezelf en volg je hart. Wil je met hem verder, ga er voor Liefs Blue Eyes
Al kan ik me zijn angst best enigszins voorstellen, dan nog vind ik het geen goede reden. Heel hard gezegd misschien, maar als je echt van iemand houdt dan heb je maling aan de buitenwereld. En hoezo was het dan geen probleem geweest als je al was bevallen? Dan is het alsnog niet zijn eigen kind, en daar heeft 'de buitenwereld' daar dan ook vast een mening over? Maar dan is het minder erg of zo? Klinkt alleen maar als een slap excuus om er vandoor te gaan nu het allemaal serieus begint te worden. Begrijp me niet verkeerd, verliefd worden op een vrouw die een kind van een ander draagt is natuurlijk nogal wat, maar als je 100% achter je relatie zou staan dan accepteer je dat gewoon. Lijkt mij zelfs een voordeel dat je het kind van je vriendin vanaf dag 1 mee mag maken, een hele mooie gelegenheid om zelf meteen een band te krijgen met het kindje. Echt goede raad heb ik niet voor je, alleen misschien dat je in gesprek met hem zou kunnen gaan en vragen of dat idd de echte reden is of dat hij de verantwoordelijkheid over een kindje zélf niet zo ziet zitten. Laat hem iig eerlijk tegen je zijn, daar heb je recht op lijkt me.
wat een moeilijke periode meis.. Hmzzz ik zit te twijfelen of ik eerlijk zal zijn.. MAar ik vind het wat slap van hem.. Wat nou de buitenwereld.. HEt gaat toch om jullie.. Ik ben het eens met de eerste schrijver die zegt dat je er voor moet gaan als je echt gek op hem bent. Maar!!! Smeek nooit! Je bent het waard dat iemand volledig voor je gaat!
He bah, juist in jouw situatie kan je dat niet gebruiken.. Ben het helemaal eens met Jessy77 Maar ik krijg het idee dat hij het gebruikt om een einde te maken aan je relatie. Het is een smoes van niets, want de situatie blijft onveranderd. Vrees dat je hem gewoon moet gaan 'vergeten' en je misschien voorlopig even op je kindje richten, de liefde komt later wel joh.. Van zo n vriend kan je toch niet opaan.
Nou ik kan hem wel een beetje begrijpen. De zwangerschap wordt steeds zichtbaarder, iedereen denkt dat hij de vader is en hij wordt ook zo aangesproken en je gaat niet overal de situatie uitleggen (winkels, restaurant e.d.). Geef hem de tijd, als jullie relatie zo super is dan komt hij wel weer terug. Sterkte meid, ik hoop dat het allemaal goed komt.
ik zit in bijna dezelfde situatie ik ben 20 weken zwanger vader die alleen ellende gad dus uit mekaar en heb ook een schat van een jongen leren kennen. Maar die zegt dus idd ik heb schijt aan wat anderen vinden .. deze is een deel van jou verleden en wij krijgen er een in de toekomst. En als iemand zegt van ahh wat leuk voor jullie straalt ie helemaal en lacht ie naar me en zegt komt allemaal goed ... meid geloof me als hij echt graag bij je wilt zijn dan doet hij er alles voor ongeacht wat de buitenwereld zegt. Smeken moet je idd nooit doen, maar je kan hem op zen minst zeggen hoe jij je voelt en kijken hoe hij reageert... heel veel sterkte !!!