Hoi Allemaal, hier weer een berichtje van mij, Mijn vrouw is nu 22 weken zwanger, en we hebben sinds eerste kerstdag het kindje voelen schoppen. nu zeiden ze bij de verloskundige dat dit pas vanaf week 30 zou zijn? Dus ik vraag me af, heeft iemand hier ook a ervaring mee? dat je het eerder voelde dan 30 weken. Het gaat hier om ons eerste Kindje en ik ben een heel trotse vader! Succes allemaal en tot horens
Hoi! Ik voelde het kleintje al met een week of 15, dit is volgens mij ook normaal hoor! Die van mij zei dat je het tussen week 18 en 20 hoort te voelen. Ik ben nu zelf 30 weken en zie mn buik nu helemaal schommelen en heen en weer gaan, bulten uitpuilen van voeten enz... Dus ik denk dat je verloskundige zich vergist heeft... Misschien bedoelde ze dat jij het met week 30 kan voelen? Maar ja, dat is ook niet helemaal waar, want mijn man voelt t ook al vanaf week 20 ofzo....
mijn vrouw voelde het ook al eerder schoppen alleen voel ik het sinds kerst nu ook. maar gelukkig gaat alles goed, en dat is het belangrijkste
ook ik voelde de kids met ong. 17 weken. Ik heb ook nog nooit eerder gehoord dat je het met 30 weken kan voelen. Misschien bedoelde ze wel de de papa's en omstanders met de hand op de buik het pas rond die tijd kunnen voelen, want dat voel je pas later. Maar mijn man voelde ze ook rond 22/23 weken. Succes en geniet ervan,Jikke
Wat de verloskundige misschien bedoelde was dat ja vanaf week 28 je kindje elke dag moet voelen. Maar de meeste voelen het vanaf de 20ste week (sommige eerder, andere later)
Ik denk dat het een misverstand is.... in de regel voelt de vrouw haar kind vanaf een week of 20, vaak al eerder. Misschien heeft de vk het verkeerd gezegd, of hebben jullie het verkeerd gehoord.
OF bedoelde ze dat de vader het kindje vanaf 30 weken goed kon voelen aan de buitenkant? Want idd bij de eerste zwanegrschappen is gemiddeld 18-20 weken wanneer je de eerste schopjes voelt. Is ook wel terug te vinden in een zwangerschapsboek trouwens.
Hai wat leuk toch, zo nu en dan een man op het forum! En een goede meelevende ook! Daar houden zwangere vrouwen van Ik voelde het kindje met 14 weken, mijn man met 19 weken. Ik zit in een praktijk met 5 VK's en ze zeggen allemaal wel eens iets anders over termijnen van voelen of groeien....dus ach... Maar 30 weken vind ik wel veel! Ik zou juist denken, zeker als ik hier het forum goed lees, dat het dan een late schopper is! Er plopt toch zeer regelmatig wel een lichaamsonderdeel uit mijn buikwand..... Kan het niet zo zijn (ook voor de andere dames) dat die VK bedoeld dat je dan het kindje in je buik voelt zitten? Ik bedoel, dat je kan voelen dat het een een voetje is en een andere keer de billetjes langskomen zwemmen?
ik voel me kindje zelf sinds twee weken en gisteren avond heeft mijn partner voor het eerst een mini plopje gevoeld. meestal is vlak na het eten de kleine erg actief. ik heb gelezen dat dit komt door de stijging in suikerspiegel die ook terecht komt bij je kindje. maar 30 weken klopt niet hoor, je moet als moeder je kindje al vanaf week 26 of 28 elke dag voelen. geniet ervan trotse papa. mijn mannetje glunderde ook van oor tot oor toen hij het voor het eerst voelde.
hier voelden we het kleintje ook veel vroeger dan 30 weken hoor en het is ook ons eerste. Proficiaat allesinds !
Denk dat jullie mijn text verkeerd interpreteren, Mijn vrouw voelde het al met kerst en ik sinds een paar dagen en mijn vrouw is nu 22 weken dus met kerst was ze 18 weken. Zij voelde het dus idd eerder dan ik, maar ben er nog steeds heel blij mee dat ik het nu ook mag voelen. Een Trotse Papa
Wat is er verkeerd begrepen dan? tussen de 18 en de 20 weken je kindje voelen is normaal. Wat je verlosundige zegt klopt niet of is verkeerd begrepen
Ik zelf voelde ook met 17 weken al kleine bubbels van binnen en tussen 18 en 19 weken voelde mijn vriend de kleine met zijn hand op mijn buik. Ik vind het zo leuk voor mijn vriend, want nu wordt het voor hem ook echt. Britt
Ik voel mijn kindje sinds de 20 weken ongeveer en gisteren heeft mijn man voor het eerst de baby gevoeld en ik ben 22 weken nu. Leuk he zo voor het eerst je kindje voelen?