Hier was het half 3. Vond ik wel netjes omdat ze om 7 uur de laatste voeding had gehad (tegen 9 uur paar slokjes maar niet noemenswaardig). Nu is ze op ons bed in slaap gevallen, wacht even 10 min (zijn bijna om) en dan ga ik haar in haar eigen bed leggen. Gisteren had ik het gelijk gedaan, werkt dus niet, dan slaapt ze niet meer. Voor ik ga slapen werkt ook niet, is ze uit haar diepe slaap. Dus dan zo proberen
Het in haar eigen bedje leggen ging gelukkig goed. Ze werd half wakker en na wat heen en weer gedraai met haar hoofdje en een speentje slaapt ze weer lekker. Als ze nu vannacht om 3 uur komt, ben ik al heel blij! Langer mag natuurlijk ook haha. Ik denk dat ik er ook maar eens vroeg in kruip, kan ik ook mooi wat uurtjes slaap meepikken.
1x per nacht is bij ons idd het eerst jaar heel normaal. Zelfs nu komt hij nog wel eens. Zal vast niet voor voeding zijn, maar wel voor geborgenheid. En tja, dat bied ik hem met de borst
Gelijk heb je Indy is vandaag om 19 uur op bed gegaan (meestal iets later), ze was zo moe. Dus ben benieuwd hoe laat ze komt. Meestal valt ze zelf in haar eigen bed in slaap, alleen vandaag sliep ze tijdens de voeding, dus echt heeeel moe hihi Hoop dat ze lekker lang gaat slapen. Ik ga even x factor kijken en dan op bed
Dat doe ik ook als ze op andere dan 'normale' tijden wakker wordt en gaat huilen. Blij dat ik niet de enige ben. Sommige mensen noemen dat 'verwennen'. Ik noem het liefde Red, hier ook meestal midden in de nacht nog een voeding (3 uur), soms zelfs twee. Ik kan goed tegen de onderbrekingen van mijn nacht, maar ik tuk ook wel eens een ochtend uit als ik niet hoef te werken.
Vannacht ging weer super. 19.00 uur op bed, 4.00 uur wakker en toen tot 8 uur geslapen. Dit gaat de goede kant op
ik vind dit echt heel netjes, volgens mij kun je eigenlijk ook niet meer verwachten toch?? Groetjes joyce
Hier bijna 't zelfde.... 19.00u, 3.30u en 7.30u. Ik ben ook niet van de vaste tijden, wel komt er nu wat meer regelmaat in en zit er over de dag door misschien een half uur verschil in. Maar hier ook wel eens een slokje voor het slapen gaan. Vanmiddag moest ik aan het werk en heeft ze om half 4 een fles gehad, maar heeft ze maar 100cc gedronken, dus net bij mij nog even een slokkie en straks weer een voeding voor het slapen gaan.
Wij doen onze zoon ook wakker maken om 23:00 voor het laatste flesje en soms komt hij snachts dan toch nog . maar andere nachten slaapt hij gewoon doorr dat verschilt heel erg
Nou ik ben helemaal blij. Sinds ik haar niet meer wakker maak om 23.00 uur gaat het slapen steeds beter. De afgelopen 3 nachten heeft ze echt doorgeslapen. Van 20.00 uur tot 6.00 uur en vandaag zelfs tot 7.00 uur JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat het zo blijft.
Hier ging het nu ook super. Ze lag om 19.00u op bed (ons bed), tegen 20.00u nog een slokje, 20.15u in eigen bed (slapend weggelegd) en ze kwam om 6.15! Ik is trots! Gelijk in eigen bed is nog geen succes, dan wordt het een avond brullen. Maar ben hier echt super blij mee! Nu zelf vanavond even vroeg op bed, kan ik bijtanken. Afgelopen nachten kwam ze steeds om 1u, 4u en 7u dus dat was pittig.
he red hier gaat het ook super. Ze slaapt door al 6 dagen achter elkaar van 20.00 uur tot 7.00 uur Wauw!!!! Indy kan ik wel wakker in bed leggen. Alleen laatste paar dagen heeft ze niet genoeg aan mijn bv en gaat ze huilen van de honger. Had het eerst niet door, dus wel een uur bezig geweest haar rustig te krijgen. Ben haar nu maar aan het bijvoeden met kv
Nee, ik zou d'r niet wakker maken. Als ze honger heeft, wordt ze vanzelf wakker. En ze is nog zo klein, er komt vanzelf een moment dat ze uit zichzelf doorslaapt.