Wow, wat goed zeg! En wat een superbevalling, daar wil ik ook wel voor tekenen . Gefeliciteerd met jullie dochter/zusje, weer zo'n prachtige naam! En wat fijn dat ze 't zo goed doet aan de borst! (Wat wordt Eva trouwens al groot! Ik kan me nog goed jouw banner herinneren met haar babyfoto's met superlange haartjes ).
Gefeliciteerd met de geboorte van Lisa Wat een mooie foto met Eva ze zal vast trots zijn op haar zusje en natuurlijk op haar mama
had je in gratis en aanbiedingen ook gefeliciteerd maar nogmaals gefeliciteerd! Wat een prachtmeiden hebben jullie! geniet van jullie kleine wonder.
Van Harte met de geboorte van jullie dochter/Zusje. En inderdaad wat een leuke foto. Geniet van de kraamtijd.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa. Geniet lekker van de kleine (grote) meid Lieve foto van Eva met haar zusje! Wat is Eva al groot, ze is 2 weken jonger dan de mijne, maar ziet er op deze foto al zo groot uit.
Wat een geweldige ervaring! Een prachtige geschenk, een 2e dochter! Geniet lekker van je gezin, schattige foto van Eva met haar zusje.
GEFELICITEERD!! Wauw wat een goede bevalling! En wat een mooie meid, met een prachtige naam! Wat een lieve foto van Eva als trotse grote zus ook!
Hier ook maar even van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!! Echt geweldig dat het zo soepeltjes is verlopen
Gefeliciteerd met je dochter!! Wat een grote meid zeg! Fijn dat de bevalling zo goed ging. Hoe vind Eva het allemaal?
Bedankt weer voor jullie felicitaties! Ja Eva is zó groot hè, van de een op andere dag . Het is ook echt een lekker wijsneusje. Ze vindt het ook allemaal geweldig. Heeft wel haar mening over wanneer Lisa wakker moet zijn, moet drinken en dat haar handjes open moeten (hoe ze daar nou op komt?). Eergisteren zaten we aan tafel en Lisa lag in de box achter Eva, begint Lisa opeens te huilen, zegt Eva: telefoon! Wij lagen echt helemaal in een deuk En gisteren kwam Eva met Papa thuis van boodschappen doen, de buurman vroeg aan Eva of ze een zusje had gekregen en Eva riep: Lisa! En rende naar binnen toe, waar ik Lisa zat te voeden, Eva was helemaal blij. Daar wordt een mens nou echt gelukkig van.... Het is echt heerlijk met die 2 meiden! Verder verloopt alles zo soepel, ik hoop dat het zo blijft gaan. Het is nu in ieder geval heel erg genieten! Had het erg gehoopt, maar nooit verwacht dat het ook echt zo leuk en makkelijk zou zijn! Nog even een fotootje hoor . We hadden niets gezegd, maar op een gegeven zag Eva zelf dat zij en Lisa hetzelfde aan hadden, echt zo lief haar reactie!