23-03-2010: Onze tweede dochter Lisa is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door Snoopy1979, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jeeej je bent bevallen!
    Gefeliciteerd meid! Klinkt al een heerlijk roze wolkje...
    Prachtige dochter hebben jullie erbij!

Enneh, waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling? Ik heb wel 3 keer teruggelezen, of Eva nou echt alleen de ochtend bij opa en oma is geweest...

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel!

Ik heb er geen patent op ofzo, dus doe je best! :D

En Eva is inderdaad van 8:45 tot 13:00 bij Opa en Oma geweest ;), wij allemaal spullen meegegeven voor o.a. ook 's avonds, maar Eva heeft zelfs haar middagslaapje thuis kunnen doen :) (slaapt altijd van ongeveer 14 tot 17 uur)

We hebben gewoon heel veel geluk gehad, met de bevalling, de borstvoeding, gewoon puur geluk vind ik, want ik heb er niets voor hoeven doen vind ik (de kraamhulp denkt daar anders over ;), maar ik doe gewoon mijn ding en wat ik denk dat goed is, meer niet).

Lisa doet het super, spookt wel wat 's nachts en wil veel bij ons liggen, maar ze is ook nog maar zo klein, we genieten er volop van. Ze groeit als kool, is maar 1 dag afgevallen (5%), maar meteen weer flink gaan groeien en haalt waarschijnlijk haar geboortegewicht wel nog in de kraamweek, super dus!

Verder geen echte last van kraamtranen, alleen nog tranen van geluk en van hoe dubbel het allemaal is. Mijn schoonzusje heeft namelijk borstkanker. Toen de weeen 's nachts begonnen moest ik meteen aan haar denken, want die dag zou ze de eerste chemo krijgen. En precies om 11 uur, toen Lisa geboren werd, kreeg zij de eerste chemo in het ziekenhuis.... Hoe dubbel kan het zijn :(. Gelukkig ziet het er wel heel gunstig uit voor haar, maar toch, het is niet niets. Onze kraamhulp heeft een zus die overleden is aan borstkanker, ze heette Lisa. Sommige dingen kunnen gewoon geen toeval meer zijn. Doet ons des te meer beseffen hoe blij we mogen zijn dat we gezond en gelukkig zijn en hopen dat we dat altijd mogen blijven....

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jeetje das idd heel dubbel...

Die filmpjes zijn wel heel erg schattig zeg!

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Gefeliciteerd!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd ! Geniet van haar

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    He meid, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Heel veel plezier gewenst met z'n viertjes!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Van Harte gefeliciteerd,
    de namen passen mooi bij elkaar zeg!

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik zag opeens in een berichtje je onderschrift staan samen met een super schattige foto van Eva en haar zusje!! Twee weken is ze alweer!!

Nog zo een prachtig meisje erbij!!

Sorry dat ik zo laat ben maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie tweede prachtige gezonde dochter en Eva met haar lieve zusje!!!

veel geluk met zijn viertjes!!

liefs van ons

9. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    gefeliciteerd!!!!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej, ik zie dat je bevallen bent!

Gefeliciteerd met de geboorte van Lisa! Wat een mooie foto van je meiden! Lijkt me weer heerlijk, zo'n klein hummeltje weer aan de borst!

Geniet ervan!

Deel Deze Pagina