Chantal, zoveel pech bij elkaar waardoor hij geen 'eerlijke' kans maakte. Wat afgrijselijk, en vooral, wat hard. Ik vind het echt heel erg voor jullie en ik had zo gehoopt dat het heel anders zou gaan. Sterkte, niet dat dat woord of welk woord dan ook de lading dekt. Ik blijf aan jullie denken.
Heel veel sterkte met dit verlies knuffel voor jou en je familie. Jullie kleine vechter zal altijd bij jullie blijven .
O meid toch, wat een verschrikkelijke nachtmerrie Ik ken je niet maar ik denk aan jullie, heel veel sterkte met dit enorme verlies. Knuffel..
Wat ontzettend erg...ik wil jullie allen heel erg veel kracht toewensen. Het vechten van jullie had beloont moeten worden... Sterkte!
Lieve Chantal, tranen in mij ogen, wat een vreselijk nieuws. We hebben allemaal zo met je meegeleefd en gehoopt en geduimd dat het allemaal goed zou gaan. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte en kracht. Dit zal de donkerste kerst zijn die jullie ooit zullen gaan beleven.
oooh meid wat erg voor jullie. weet echt niet wat zeggen maar wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven
Ach meid, wat een vreselijk nieuws! Ik wil je graag condoleren met het verlies van de kleine jongen! Ik wens jullie heeeeel veel sterkte de komende tijd! Natuurlijk voor jou ook een hele dikke knuffel! We denken aan jullie!
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen . Zoveel verdriet... Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst....
Kippenvel over mijn hele lijf... Wat een heftige tijd voor jullie. Ik weet hoe zwaar het is om je kindje te verliezen helaas. Ik wens jullie echt heeeel veel sterkte toe in de komende tijd. Verder heb ik er gewoon geen woorden voor. Je mag me altijd PBen als je ergens over wilt praten! Dikke knuf!!