23+5 weken zwanger en gebroken vliezen

Discussie in 'Prematuur' gestart door chantal84, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!wat een mooie naam! Ik wens jullie veel sterkte toe in de komende spannende tijd, dat het allemaal goed mag blijven gaan en hij mag aansterken en groeien!!!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat een prachtige namen heeft hij gekregen.

Heel veel sterkte de komende tijd!!!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heey lieverd,

Meis...ten eerste: Proficiat met jullie zoontje!!! Wat heb je het nog super goed volgehouden.
    Daarna...je hebt er waarschijnlijk al aan gedacht: jullie mannetje, hetzelfde als mijn mannetje.
    Hoe klein kan de wereld zijn...het komt zo weinig voor en net bij jou en mij... pff.
    Ik ken je angst, natuurlijk niet de angst van ook nog de vroeggeboorte, maar wel van de anus en slokdarmatresie van je mannetje.
    jeetje meis :(.... wat heftig.
    Daarnaast heeft jouw ventje dan nog een hartafwijking :(, dat is nog veel heftiger. meis toch, wat zitten jullie nu in een ontzettend heftige tijd.

Zijn eerste operatie al gehad ook voor de stoma. Dat is snel gegaan al.
    Bij ons was de 1e operatie met zijn 2 dagen oud voor zijn slokdarm.
    Ik hoop dat deze bij jullie ook aan elkaar gemaakt kan worden zoals bij Daan.
    Jeetje, dit is echt zo raar...dit komt wel echt heel dichtbij nu jouw mannetje dit ook heeft... pff. Hoe we met onzekerheid en angst moesten wachten na de operaties, en wachten tot ze duidelijkheid konden geven over de situatie.

Je weet dat je me ALTIJD mag mailen, berichten, pb-en enz.
    Ik zal je mijn telefoonnummer pb-en. Je mag me áltijd whatsappen, smsen, bellen. oke?
    Om je hart te luchten, of vragen te stellen, om je angst te delen of om ervaring te vragen...
    Kijk maar of je er gebruik van maakt, ok meis?

Héle dikke knuffel, ik duim ontzettend hard voor jullie.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Klopt, helemaal in het begin van de zwangerschap, al met de 4-5 weken ongeveer vindt de ontwikkeling van de slokdarm bijv. al plaats en op dat moment heeft je kindje dus al een onderbroken slokdarm.\
    Het staat inderdaad los van vroeggeboorte

5. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Inderdaad erg mooie namen.
    Ik hoop dat de eerste operatie goed is gegaan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles wel een beetje kan genieten van jullie zoon.
    Gaat het met jou zelf goed? Je kan wel trots zijn dat je het nog zo lang hebt volgehouden

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd, Chantal. Maar wat een zorgen er nog bij. Ik duim voor jullie.

7. Illy30

Illy30 Actief lid

15 mei 2012
    220
    0
    16
    Hey Chantal,
    Gefeliciteerd met de geboorte van N.oah! En wat heb je het toch goed volgehouden! Mooi die weken erbij kunnen pakken. Maar goed ook want dat heeft jullie ventje wel nodig! Sterkte met deze onzekere tijd! Maar bovenal geniet van dit mooie wondertje!
    X

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey Chantal,

Meis, wat ben ik allereerst trots op je dat je toch nog maar mooi 4 weken jullie mannetje bij je in je buik hebt gehouden!! Super meid!!!
    En dan, och, wat een heftige nieuws, word het mannetje geboren en dan krijg je te horen dat hij zulke afwijkingen heeft (Wat een naar woord)
    Wat ben ik blij dat Jedalin zo'n super fijn bericht naar je heeft gestuurd. Ik hoop dat (mocht je er gebruik van willen maken, dan vind ik zo fijn dat ze er voor je is) jullie er veel aan zullen hebben!!

De namen zijn prachtig vooral N.oah (Stan's 2e naam) ;)

Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe, maar ook heel veel kracht en sterkte met deze diagnose van jullie mannetje, er zal veel bij komen kijken...

Dikke knuffel van ons!!

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dank voor je info!

Chantal, dat was dus extra schrikken, de vroeggeboorte èn aangeboren afwijkingen. Heel heel veel kracht voor jullie alle 4.

10. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Van harte met jullie kleine mannetje!
    Heftig van de problemen die hij er nog bij heeft.
    Wens jullie allemaal heel veel kracht toe.

Liefs Soef!

11. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met Noah!
    Wat heftig zeg,en de zorgen van een vroeggeboorte en dan ook nog aangeboren problemen.

Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje!,

12. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah.
    Heel veel sterkte de komende zware tijd.
    Ik denk aan jullie!

13. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje , heel veel sterkte en ik duim voor jullie!

14. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Wat naar dat hij lichamelijke problemen heeft zeg, wat een schok voor jullie ook :(. Heel veel sterkte daarmee.

De weken dat hij extra in je buik heeft mogen zitten zijn in elk geval cruciaal geweest om hem deze kans op een hopelijk mooi, gelukkig en (zo) gezond (mogelijk) leven te geven! Super mama alvast dat je hem dat hebt kunnen geven.

15. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    21.12.2012, de dag dat de wereld zou vergaan. Helaas werd dit voor ons wél werkelijkheid en hebben we om 13.33 uur afscheid moeten nemen van onze lieve N.oah. Hij mocht maar 2 daagjes oud worden maar heeft in deze 2 dagen bewezen dat hij een ware vechter was. Helaas waren de complicaties teveel voor zijn lijfje en heeft hij zelf vanmorgen aangegeven dat het genoeg was.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Denk aan je lieverd...
    Hele dikke knuffel..

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Lieve Chantal,

Zit met tranen over mijn wangen je bericht te lezen. Wat is jullie lieve Noah een vechter, en zo oneerlijk dat hij ondanks zijn zware strijd het toch heeft moeten opgeven.

Heel veel sterkte met het verlies. Woorden schieten te kort.

18. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Oh Chantal, wat erg. Gecondoleerd meid. Ik weet niet zo goed wat te zeggen, zit mijn tranen in mijn ogen. Ik kan niet meer doen dan je sterkte te wensen. Helaas heeft jullie kanjer het niet kunnen redden, ondanks dat hij zo hard heeft gevochten

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Chantal,

Ook al ken ik je niet persoonlijk, ik volg je al een tijdje. Met kippenvel zit ik je verhaal te lezen. Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie mannetje Noah.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!

Knuffel

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Chantal,

Gecondoleerd met dit enorme verlies. Er zijn geen woorden die de pijn en het verdriet die jullie nu moeten meemaken kunnen verzachten. De tranen lopen ook bij mij over de wangen. We denken aan jullie en wensen jullie heel veel kracht en sterkte toe.

Deel Deze Pagina