23 dpo - negatief maar niet ongesteld

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mirza, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Hallo!

Geen nieuws hier ... Volgens de ha moet ik gewoon geduld hebben en WACHTEN tot ik ongesteld word ...
    :(

Mirza

2. Niet meer actief

Ga gewoon na je gyn Mirza !

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ga maandag naar de gyn, Mirza....... de onzekerheid is slopend.

4. Niet meer actief

Mirza, je hebt toch een gyn dus niets met de ha te maken. Bel gewoon naar de gyn.

5. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Hmmm ja - Ikdus! Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik ben echt een watje in dit soort dingen. Zie dat die man denkt dat ik een aansteller ben, want -gezien alle problemen die de gyn binnen krijgt - is een cyclus van (ondertussen) 54 dagen waarschijnlijk een probleempje van niks voor hem ...
    Ik heb de ha gevraagd om mij iets voor te schrijven zodat ik mijn regels kon krijgen, maar dat zag hij niet zitten. Hij zei dat de hormonen die hij mij zou moeten geven, mijn volgende cyclus helemaal in de war zouden sturen, waardoor mijn kansen om zwanger te worden in de volgende ronde zo goed als teniet gedaan zouden worden. En aangezien dat nu ook weer niet de bedoeling is, zal het enige wat ik kan doen - hoe moeilijk het ook is - wachten zijn zeker ...
    In elk geval heel erg bedankt voor je aanmoedigingen!

Mirza

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mirza, een gyn kan je echt op weg helpen, kan alleen al je onzekerheid weghalen. Ik ben vandaag geweest, en heb een inwendige echo gehad. Rechts meerdere kleine eitjes, links 1 van 2.4cm en 1 van 1.6cm. De kleinere zou tegen het weekend moeten springen, de grote zou ieder moment moeten springen maar is waarschijnlijk een oud ei wat niet meer springt en vanzelf verdwijnt. Hier niet zwanger dus.

7. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Ooh Molly - wat jammer dat je niet zwanger bent! Maar met die eitjes die klaarzitten heb je wel een mooi vooruitzicht hé :) Kansen benutten hé!
    Ik zou idd mss ook beter eens naar de gyn gaan - want echt - pffff - dit is zo slopend! Bedankt voor je aanmoedigende woorden!

Mirza

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Zullen we afspreken dat je morgen belt?

9. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Ik raap al mn moed samen en ik doe het!

Mirza

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Is goed, daar hou ik je aan, laat je het hier morgen even weten?

11. Niet meer actief

Goedzo Mirza, fijn dat je toch de gyn belt.
    En de gyn zal tuurlijk ergere problemen kennen, maar er is gezegt tegen jou op dag 12 dat je ei binnen 7 tot 10 dagen zou springen.
    En dat is niet gebeurt waarschijnlijk, dus ben je vast van harte welkom bij de gyn hoor !

Succes en laat het ons inderdaad even weten.

12. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Dag dames

Hier nog altijd geen schot in de zaak... Ik heb een bloedtest gekregen om mijn hormoonwaardes te controleren en normaalgezien (het hangt er blijkbaar van af wat de waardes zijn) zou ik dan moeten beginnen met Cyclocur. Vanavond word ik opgebeld ...

Groetjes
    Mirza

13. Niet meer actief

Hoe waren de waardes?

14. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Geen precieze cijfers gekregen, maar het komt er volgens de gyn op neer dat de tweede helft van mn cyclus gewoon is 'stilgevallen'. Ik krijg nu progesteron om een onttrekkingsbloeding uit te lokken en zo weer van nul te kunnen starten.

Groetjes
    Mirza

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Gadsie Mirza! Hopen dat je cyclus gauw weer op gang komt hoor.

Deel Deze Pagina