Ahum, het gaat gebeuren. Moeders op de inline skate. Ik weet dus nu al dat ik donderdag beter in mijn bed kan blijven liggen... Kan je bijvoorbeeld door vóór het sporten wat paracetamol te nemen, iets voorkomen?? Iemand anders tips?
Ik denk dat het enige wat je kunt doen, opwarmen en rekken is. En als je spieren gaat gebruiken die je anders niet gebruikt, krijg je nu eenmaal spierpijn. Moet je even doorheen.
Goed opbouwen, zoals hierboven, warming up, beetje rekken (wel weten hoe anders kan je het alleen nog maar erger maken). Maar de opbouw is echt heel belangrijk. Vaak is je conditie (qua uithoudingsvermogen) beter dan je lichamelijke conditie. Kan je wel 5km skaten voor je gevoel maar de dag erna enorm pijn hebben is niet goed. Er wordt gezegd dat 1 dagje spierpijn oke is. Langer dan dat spierpijn? Dan heb je te veel van je lijf gevraagd.
Is erg leuk!!! Beetje spierpijn hoort erbij... Maar niks over belasten! Goed rekken en strekken... Jumping jacks ofzo voor warming up
Geen tip voor vóór het sporten, maar wel de dag erna. Heb je dan echt megaspierpijn? Ga een flink stuk wandelen of zwemmen. Van bewegen gaat je spierpijn veel sneller over. Het is even vervelend maar daarna voel jij je veel beter.
ja je moet dan echt door de spierpijn heen. Ik sport ook erg veel en als ik spierpijn heb dan ga ik de dag erna weer want dat ben ik er gelijk vanaf
Klopt, meestal heb je geen bal zin, maar het helpt wel. Net als op eerste ongi dag.. Buikpijn is zo over. Sporten is goed voor de doorbloeding en helpt bij veel kleine kwaaltjes, maar voelt soms wat tegenstrijdig.