Mastopathie en zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Klaproosje, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

Nov 5, 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Wie kan mij iets meer vertellen over de symptomen van Mastopathie tijdens zwangerschap?

Ben afgelopen week bij de huisarts geweest en die heeft vastgesteld dat ik last heb van Mastopathie (gezwollen, pijnlijke borsten met goedaardige knobbeltjes/opgezette melkklieren, komt cyclisch voor bij 10% van alle vrouwen).

Heeft iemand ervaring met zwangerschap en mastopathie? Worden de symptomen bijvoorbeeld veel en veel erger dan normaliter tijdens de menstruatiecyclus? En kun je het verschil merken als je bijvoorbeeld vermoedt dat je zwanger bent? Dan kun je namelijk ook last hebben van opgezwollen en pijnlijke borsten na de innesteling.... Bij mastopathie beginnen deze symptomen namelijk rond dezelfde tijd...

Wie kan mijn hier iets meer over vertellen? Wie heeft hier bijvoorbeeld ervaring mee?

2. Niet meer actief

misschien kun je je vraag aan de verloskundige stellen of even googlen,...ik zie namelijk da niemand heeft geantwoord en dat zal wel betekenen dat niemnd ervaring daarmee heeft...ik ook niet meid had je graag verder geholpen

Share This Page