ben zo benieuwd met zoveel zwangeren hier,wie er allemaal op dezelfde dag uitgerekend zijn. mijn dag is 23 juli, wie nog meer?
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst en geniet er van. Misschien kun je eens bij de bevallingslijst kijken van de maand juli. Hier staan allemaal meiden op die rond die tijd ook uitgerekend zijn. Succes. Liefs Hummel.
hoi marion, Volgens de berekeningen ben ik ook op 23 juli uitgerekend! Maar, ik ben een dag minder lang zwanger dan jij... Heb je rekening gehouden met het schrikkeljaar? Och, die ene dag verschil, leuk dat je rond dezelfde tijd als ik bent uitgerekend. Ik vind het maar spannend allemaal, voel vanalles... veel succes en plezier!
gefeliciteerd. ik ben zelf dan niet uitgerekend maar me moeder is wel jarig op die dag... een hele mooie dutum dus en we hebben al zo vaak heerlijk weer gehad. zelf zit ik met de bevalling een beetje in de kou. ik ben 17 dec uitgerekend. xxx veel succes verder
Hoi, Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben! En volgens mijn berekening ben ik ook rond 23 juli uitgeteld.. (Had hele onregelmatige cyclussen, vandaar moeilijk te berekenen) Maandag 10 dec ga ik voor het eerst naar de gyn! PROFICIAT ALLEMAAL! xx Roosje
Gefeliciteerd! Volgens grove berekeningen ben ik ook op de 23 uitgerekend! Jippie! Had een hele onregelmatige cyclus, dus niets is tot nu toe zeker. 12 december voor de termijn echo! Heel veel succes, grtz, Penny