Hoi dames, Het lijkt wel of iedereen voelt wanneer haar eisprong plaatsvind, terwijl ik er zelf nog nooit iets van heb gevoeld, zelfs niet als ik precies weet wanneer ik er op moet letten. Is dit ook normaal? Geen idee hoe je een gevoel in je eistokken bijv. zou moeten herkennen...
Ja hoor heb hem ook maar 1 keer gevoeld. Wanneer je bent afgeleid of slaapt lijkt het mij logisch dat je hen ook niet voelt. Daarnaast geb je hem nog nooit gevoeld dus zal je de link waarschijnlijk ook minder snel leggen. Je bent dus niet de enige
Hartstikke normaal! Als je doorleest in topics waarin wordt beweerd de eisprong/innesteling te voelen, zie je ook genoeg reacties van dames die het oneens zijn met die stelling. Dus maak je niet druk!
Ik voel het meestal wel, een korte zeurende pijn schuin in m'n lies links of rechts die ongeveer een halfuur aanhoudt
Je voelt idd meestal niet de eisprong zelf masr de rijping van de follikel. Je eitje springt dan dus later.. Heb t een keer gevoeld ( dacht ik)
Eisprong voelen is sowieso onbetrouwbaar, vaak voel je het rijpen van de follikel. Ik voel ook nooit wat
voel het ook niet. daarnaast voel je áls je al iets voelt vaak je darmen of het groeien van de follikels
Volgens mij voelen meer vrouwen het niet dan wel hoor.. Ik voel wel altijd mijn eisprong, en heb er in de maand dat ik zwanger werd dan ook 2 gevoeld
Ik heb het een keer gevoeld, een dag na een positieve ovulatietest, jeetje, ik wist niet dat het zo'n pijn kon doen ik liep krom van de buikpijn, na een paar uur was het over. Het schijnt dan inderdaad wel de groei van je follikel te zijn die je voelt en niet het springen zelf. In de tweede ronde ben ik zwanger geraakt en heb ik niets gevoeld alleen twee/drie dagen na m'n ovulatietest wat menstruatieachtige krampjes.
Voordat ik zwanger werd, heb ik nooit iets gevoeld. Na mk1 voelde ik ineens wel war zeurderig thv de eierstokken, ik neem aan het rijpen, want duurde altijd een paar dagen. Sinds mk2 heb ik dit nooit meer gevoeld. Ik lette altijd goed op de afscheiding en deed er ovulatietesten bij, die waren vooral ter bevestiging. Ik denk ook dat meer vrouwen het niet voelen dan wel.
Ik heb het afgelopen weekend dit voor het eerst gevoeld. Bij mij deed het best pijn. Ik moest het zowat wegpuffen (haha). Ik dacht ook dat het de rijping was, maar volgens verschillende gynaecologen en artsen Kan je het springen Wel degelijk voelen. Nu heb ik sinds vandaag op bijna dezelfde plek een heel stekerig, zeurderig gevoel. Ook niet herkenbaar voor mij..