hallo allemaal, Hier een onzekere dame. Ik ben dus sinds eind juni 2008 gestopt met de pil.Mijn cyclussen duurden allemaal erg lang na het stoppen van de pil(zie onderschrift).Nu duurden de laatste 2 cyclussen 48 dagen en ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik heb van de laatste 2 cyclussen m'n tempratuur bijgehouden om zo een inzicht te krijgen in mijn onregelmatige cyclus. Nu dacht ik dus echt dat ik zwanger was deze maand en wat een verdriet dan weer als je wakker wordt met een menstruatie. Vanmorgen dus toen mijn vriend en ik wakker werden en het ontdekte samen geknuffeld en ik gehuild. Mijn vriend zat flink te balen en ik verging ondertussen ook van de enorme buikpijn.Ik kon niet meer lopen van de pijn en gelijk een advil ingenomen(ben nu toch niet zwanger dus dan mag het wel). Maar ik begin nu zo te twijfelen of we het wel goed doen. Ik bedoel meer dan vrijen rond je vruchtbare dagen kan je niet doen.En ik krijg wel telkens het advies niet teveel er mee bezig zijn.maar als je eenmaal weet wanneer je vruchtbare dagen zijn, ga je je dit toch niet negeren?begrijpt iemand een beetje wat ik bedoel. ik weet het allemaal niet meer liefs, griekie
Oh meissie balen is dat he! Heb gewoon lekker een baaldag vandaag en probeer jezelf daarna weer op te laden. Helaas heeft de een meer geluk dan de ander. Misshien helpt het je dat meerendeel van de vrouwen binnen een jaar zwanger is en je elke maand maar 20% kans hebt op een zwangerschap. Er moet zoveel goed gaan. En over het advies om er niet teveel mee bezig te zijn. Van de week is er ook een topic over geopend, zal m zo even posten hier. Daar was het zo mooi in verwoord. Enne misschien zijn ovutestjes nog een uitkomst om zo wat gerichter te klussen rond je eisprong. Succes! X
Ik kan je temp kaartje niet zien met je link.. ik kom dan uit op een temp kaartje van 2003 (van iemand die zwanger was)... Maar kun je je ei goed vinden met het tempen? Zo ja.. dan zou ik niet beginnen met ovutestjes... ik heb die ook gedaan.. (had ook een onregelmatige cyclus) Maar ik had na 12 testjes mij ei nog niet gevonden... bleek ik dus weer in een lange cyclus te zitten... het kan uiteindelijk dan erg duur worden Voor mij is het tempen toch het fijnst... daarbij regelmatig klussen.. want natuurlijk met tempen weer je pas achteraf dat je ei is geweest... Blijft je cyclus zo onregelmatig dan kun je naar je huisarts gaan om een verwijsbrief te halen voor de gyn... Heb ik uiteindelijk ook gedaan... en de gyn. gaf aan dat als je zo'n lange cyclussen hebt het mogelijk is dat je eitjes niet goed groeien.. dus ook geen of weinig kans op bevruchting! succes ermee... het is en blijft moeilijk als de weer langs komen..
Hi meis, ik heb de link van m'n temp kaartjes aangpast. Mijn laatste 2 cyclussen duurde 48 dagen.Ik denk dus dat dit mijn vaste cyclusduur is(hopelijk wordt hij korter hihi)Maar mocht de volgende cyclus weer 48 dagen zijn, zal ik dan naar de huisarts gaan?Of denk je dat ik daarvoor nog te kort bezig ben.Ik zit hier met tranen achter m'n ogen.Heb vandaag nog niet echt de tijd gehad het allemaal te beseffen dat ik weer niet zwanger ben.
lief van je, dank je ja misschien is zo'n ovulatietest wel een optie.dan hou ik gewoon die 48 dagen aan(van de afgelopen 2 cyclussen) en dan kijken of het werkt. Liefs, griekie
Hey Griekie, het is net alsof ik over mezelf lees.., ik herken er veel in. Ik heb nu ook 2 maanden (rondes) ovu testen gebruikt. Helaas heeft mijn vriend begin januari een kuur gehad (antibiotica) wat nu nog negatieve effecten kan hebben op het zaad (3 maanden wel).. hopelijk volgende maand meer geluk! Succes met je ovu testen!
hey meis,jeetje dat is ook weer iets wat flink balen is die antibiotica gatsie. Wist ik overigens niet hoor. Ik heb net enorme huilbui gehad, mijn vriend wil liever wel dat ik naar de dokter ga.Ik wil eigenlijk mezelf nog beschermen om in medische cyclus te komen. Dus ik wil wel gaan beginnen met ovulatietesten en dan kijken of mijn cyclus nog even lang blijft als de afgelopen laatste twee. Als ik dan weer niet zwanger ben(afkloppen) dan ga ik wel naar de dokter(tenzij m'n cyclus weer korter is geworden).Nu ben ik dus bang dat mijn cyclus dus inderdaad korter zal zijn, dus ik ga even kijken op welke cyclusdag ik zou moeten beginnen met ovulatietesten als mijn cyclus 48 dagen is. liefs, griekie
weet iemand op welke dag ik zou moeten beginnen met ovulatietesten met een cyclus van 48 dagen.Want op de site van sensitest gaan de cyclussen niet tot 48 dagen. groetjes, griekie
poeh.. weet ik niet.. misschien op het moment dat je slijm hebt en je iets voelt? Ik weet niet of jij je ei voelt? Misschien steeksgewijs beginnen, halverwege de cyclus ongeveer (ik met een cyclus van 28 begin op dag 11).. het zal de eerste maand heel wat ovu testjes kosten, maar dan weet je wel wanneer die komt. Dan zou ik ls ik jou was zo'n pakket met 23 nemen.. dan zit je altijd goed. Kost even wat, maar dan weet je de volgende maanden meer, plus je kunt zien of je een ei hebt..
Ja zo zou ik het ook doen. Ik heb de eerste keer ook onwijs veel testjes gebruikt. En de rondes erna begon ik een week voor mn vermoelijke eisprong, dus dat scheelt dan weer. Succes meis en hoop dat het snel raak is voor je!