wie ook hoge vrij t3 en aan het klussen/zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nisa, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    toen ik zwanger was moest ik bloedprikken + urine inleveren voor controledit was met 9wkn zwangerschap. (had ook blaasontsteking met bacterien :( )

bleek dat mijn vrije t3 te hoog was ref. waarde = 2,3 - 4,2 ik had 5,24

dus was te hoog. ik naar ge gyn waar ik onder controle was geweest maar wat bleek babys hart was gestopt met 8/9 wkn dus moest een vurretage om het weg te laten halen zou die dag precies 10 wkn zijn maar helaas.

nog een antibiotica gehad voor blaasontsteking maar het hielp helemaal nietssssssss door het verlies van de baby hebben we helemaal geen erg in gehad hoe het nou zat met die schildklier :confused: en dat mijn blaasontsteking nog niet over was.

---------bovengenoemde gebeurde allemaal in januari dit jaar-------------

nou heb ik toch maar weer urine ingeleverd omdat ik klachten bleef houden bleek weer dat er aardig wat bacterien + nitriet in zaten zoals voorheen. bloeduitslag is nog niet binnen.

nou ben ik bang dat mocht ik ondertussen zwanger raken dat de hoge schildklierwerking en evt. de behandeling hiervan invloed zou kunnen hebben voor de baby.
    heb al een curretage achter de rug en nog een lijkt me zeeeeeeeeer zwaar. het is nog lang niet zover, maar ben heel ongerust hierover.

is er iemand (die iemand kent) die ook een te snelle werkende schildklier functie had en zwanger is/was?

sorry voor het lang verhaal :oops:

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    niemand :confused:
    ben ik echt de énige :( ook niet een kennis van een kennis?

3. Loe

Loe Niet meer actief

ja hier,................

Ik heb een te traag werkende schildklier, kreeg hier cytomel (dat is t3) en thyrax (dat is t4). Ik heb te horen gekregen dat als ik zwanger raak moet stoppen met t3, waarom weet ik niet.
    Misschien kun je, ook al heb jij een hoge t3 van jezelf blijkbaar, eens kijken op het repetorium op internet bij cytomel (of cynomel, dat is hetzelfde). misschien staat daar verder uitgelegd wat het gevaar van teveel t3 is.

Maar ik wil niet zeggen dat het gevaarlijk is hoor, probeer alleen met je mee te denken :)

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    thank you :) ik had in oktober ook een bloedonderzoek, dr dacht dat ik ijzer tekort had gelijk maar alles gecontroleerd en toen was tsh. t3 t4 allemaal in orde morgen zijn de uitslagen binnen
    nog een nachtje geduldig slapen maar :(

Share This Page