23 weken 3D echo gehad !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jippieee... vandaag weer een 3d echo gehad en het was weer SUPER!
    Mijn kleine mannetje is echt zooooo goed aan het groeien enzo.. heerlijk!

Dit wou ik even kwijt :D

Iemand hier toevallig ook een echo gehad met 23 weken?
    Wat was het gewicht van jullie kleintje toen?
    Mijn kleine man woog vandaag 563 gram :D

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

heerlijk dat je mannetje het zo goed doet meis,
    geniet ervan.
    ik kan je niet zeggen hoe zwaar mijn jongste sruit was,
    want ik heb alleen medische echo's gehad en werd het gewicht en lengte niet bij gezegd.

geniet van je zwangerschap meis.

groetjes

diana

3. Niet meer actief

Ja ben ook zo blij :D
    Hoe is t met jou jochie? :)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat gaaf! Ik had mijn laatste 3- en 4D echo met 16 weken en 4 dagen, geen idee hoe zwaar hij toen was. Maar wat een verschil met nu joh! Ik ga met 30 weken weer, ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet. En dan overmorgen nog die gratizzz echo :D

5. Niet meer actief

Jaaa echt een gigantisch verschil was het... zooooo leuk ! :D

Hihi baal nu stiekem wel een KLEIN beetje omdat ik nu net een echo gehad heb en nu donderdag weer... maar ach alle kansen om die kleine man te zien pak ik aan natuurlijk :D:D:D

6. bouchere

meis, je MOET gewoon elke kans met beiden handen aangrijpen om je mannetje te zien!
    dat is toch heerlijk om te zien?
    geniet er maar lekker van,
    voor je het weet heb je je mannetje in je armen !

groetjes

diana

7. Niet meer actief

Jaa ga het ook 300% zeker doen hoor :D vind het super geweldig om dat kleintje weer te zien trappelen hihihi

Heb net weer de bevalling zitten kijken op tv... en het is allemaal nog zo onwerkelijk... zo'n ver van je bed show.. !

8. bouchere

nu lijkt het inderdaad nog ver weg,
    maar een zwangerschap duurt maar 9 maanden.
    en wat is 9 maanden op een mensenleven?
    geloof mij,voor je het weet zijn die maanden voorbij,
    en zie je hem bewegen in plaats van dat je hem voelt.
    het vliegt echt om meis!

groetjes

diana

9. Vlinder84

Haha ik zie hem nu al bewegen, hij is de boel aan het verbouwen daarbinnen ;) En idd, elke kans pakken om hem te zien hoor! Ik heb vorige week dinsdag nog een echo gehad in het ziekenhuis, dan dus donderdag weer en 12 augustus de pretecho :D Dan heb ik in totaal dus 8 echo's gehad deze zwangerschap? Wowww

10. bouchere

dat is dus 8 keer even spieken hoe het gaat met puck.
    dat is toch heerlijk?

groetjes
    diana

11. Niet meer actief

Jaa denk ook wel dat het allemaal snel gaat.. het is allemaa lgewoon nog zo onwerkelijk :) maar wel zo mooi! :D

En hier ook de luxe van ontzettend veel echo's! Hihi had er geloof ik, om medische redenen, voor de 12 weken al zo'n 6 op zitten ofzo... toen met 17 weken een 3d, met 20 weken de SEO, met 23 weken gister weer een 3d, nou a.s. donderdag weer een 3d en dan 19 augustus weer een 3d

Jippie :D

12. Vlinder84

Zeker weten! Al ben ik van tevoren altijd wel heel zenuwachtig, krijg dan vreselijke nachtmerries. En ik durf ook niet goed te kijken als ze net beginnen met de echo, maar als ze eenmaal zeggen: alles is goed, dan vind ik het echt geweldig!

13. Niet meer actief

nou DAT heb ik dus ook hahaha ben altijd nerveus en vind het begin SUPER spannend maar zodra ze zeggen "Kijk hij beweegt, daar is zn hartje" dan valt er weer zo'n last van je af en wordt het puur genieten :D

14. Vlinder84

Precies! Ik heb altijd van die checkpunten die ik af ga: hartje, beweging, hoofdje, ledematen, buik en dan pfffff alles zit er en doet 't nog....

15. Niet meer actief

Hahaha en standaard toch nog ff vragen "Alles ziet er goed uit toch? Hartje, ruggetje dicht, lipje dicht?" hhihi

16. Vlinder84

Jaaa tuurlijk! Eerst schrok ik me rot, want de echoscopiste van die pretecho zei: waar je dat zwarte ziet, dat is vocht... En ik dacht; vocht? God nee toch?! Sjohh was het zijn maagje en blaasje dat ze bedoelde. Ze was zo onduidelijk dat ik de hele tijd dacht: ohoh dus dat is niet goed? Om vervolgens te zeggen: ziet er allemaal super uit! Ja, zeg dat dan meteen grrr.

17. Niet meer actief

Nou lekker is dat ja :S
    Dat had ik bij de 20 weken echo .. was zo'n *piep* !
    Ze zei niks, om vervolgens SERIEUS 5 minuten ingezoomd te kijken naar zn hart...

Dacht dat IK er een hartaanval van zou krijgen zeg pfff toen ik zei van "is alles wel goed?" zegt ze heel kortaf "Ja ik zeg toch niks?! krijg het alleen ff niet goed op beeld"

Okeee :s

18. Vlinder84

Nou zeg, wat een loeder! Die van mij moest van mij heel de tijd zeggen wat ze deed. Ik bleef ook constant vragen stellen: wat is dat? En doet het zijn werk goed? Ze was wel lief gelukkig. Ik kreeg zowat een hartaanval toen zo'n arts-assistent het hartje niet kon vinden. Ging echt door de grond joh. Dacht ie dat ie het hartje had gevonden, was het de mijne (die ging supersnel van de zenuwen). Wat een sukkel haha.

19. Niet meer actief

Jaa echt een takkewijf was het hoor bahbah!
    HEb het ook gemeld bij mijn vk... want was het er ook echt niet over eens

20. Vlinder84

Nee joh, sommige mensen snappen echt niet hoe belangrijk het voor ons is. En hoe moeilijk is het nou om je een beetje in te leven zeg?! Zwangere vrouwen zijn nou eenmaal zenuwpezen af en toe, kies dan voor een ander beroep als je dat irritant vindt.

Deel Deze Pagina