Nou dat vind ik dus ook! Doe dit werk dan gewoon niet! En ik snap echt wel dat als je elke dag 15 van die ophol geslagen zwangere vrouwen krijgt met een 20 weken echo (die 90 van de 100 keer goed zijn) dat het niet echt heel interessant is... maargoed dat is haar probleem dan, toch?
Ja tuurlijk, wordt op een gegeven moment vast saai. Maar nog geen reden voor zulk gedrag. wat zei je vk ervan?
Mijn vk vond het ook onacceptabel en heeft er een notitie van laten maken.. mochten er meer klachten komen!
er is inderdaad niks ergers dan een echoscopiste te hebben die niks zegt. ik had met 33 weken mijn laatste echo ,die was alleen voor het hartje te controleren. de echo duurde 30 minuten en ze zei echt helemaal niks! als ik dan vroeg hoe het er uit zag,kreeg ik als antwoord; ik kom zo bij je,ik ga eerst alles nakijken. na 30 minuten kreeg ik het verlossende antwoordt dat het er goed uit zag. vondt ze het gek dat ik in tranen uitbarstte! ik heb mij een half uur lopen opvreten en de engste scenario's door mijn hoofd zien gaan! het ergste vond ik nog ,toen ik vroeg of ik even een blik op ons hele kindje konden werpen. waarom ?vroeg ze,je komt hier toch voor een echo van het hartje? wurgen kon ik haar op dat moment. en met veel 5en en 6en hebben we dan toch heel even het gezichtje mogen zien. geniet van jullie zwangerschap meiden groetjes diana
Pff nou niet normaal zeg.. ze hebben gewoon niet in de gaten hoe spannend zo;n echo is! Ik ga ook nog even mn bed in, ook waardeloos geslapen
Hmpf, toch maar niet naar bed gegaan... Onderweg naar de slaapkamer moest ik opeens overgeven, niet normaal meer *huilt* de hele gang en wc zat onder *huilt nog meer* En nu dus klaar wakker. Bouchere, nog zo'n loeder. Misschien dezelfde dame?
ach meissie,van waar dat overgeven? je kan beter lekker even proberen te slapen meis. daar knapt een mens van op. ik weet het niet,ik was voor mijn echo's in het amc. maar wat was ik blij dat er daar tijdens mijn bevalling geen plaats was, en ik moest uitwijken naar hilversum. dat zijn echt toppers en super lief. beterschap vlinder ,doe rustig aan meis groetjes diana
Komt door de zwangerschap, heb tot 21 weken overgegeven (ben nu 26 weken) en toen was het van de een op andere dag over. Maar af en toe zit er een dag als deze tussen. Maar als ik dan spuug, is het misselijke gevoel ook zo over hoor dus dat scheelt! Lekker dan dat dit in het amc was. Dan krijg je meteen een naar gevoel bij dat ziekenhuis he. Snap dat je blij was dat je naar Hilversum kon.
nou ,als de misslijkheid dan meteen over is ,dan is het wel even een opluchting . maar het is een stuk minder als je daarna alles moet schoonmaken. ik kwam voor het eerste keer in het amc voor de vlokkentest,want mijn kansberekening was 1 op 8. toen waren ze echt heel menselijk en lief. maar de echo;s daarna waren niet leuk,er moest en zou wat wezen met ons jochie. want anders kon die kansberekening niet zo wezen. begrijp mij alsjblieft niet verkeerd,ik dank de hemel dat ik zo onder controle heb gestaan tijdens mijn zwangerschap. maar er was gewoon weinig menslijkheid bij. en ja ,misschien was ik wel de zoveelste op die dag,maar toch. met 32 weken kwam ik met vroegtijdige weeen in het ziekenhuis van hilversum terecht. mooie kamers ,ingericht als een gewone kamer zeg maar. heel lieve meelevende mensen,luisterend naar elke vraag en de tijd nemend voor elk antwoord. ik was zo blij dat ik daar heen kon ,toen het eenmaal zover was. ik heb daar echt mijzelf kunnen wezen,en terwijl met mijn eerdere bevallingen nog wel eens een niet zo een netjes woord aan mijn lippen ontsnapte. heb ik me dit keer alleen maar op de bevalling kunnen concentreren. en het klinkt misschien raar wat ik nu zeg. maar ik heb de meiden bedankt voor het begeleiden van mijn droombevalling. want zo is hoe ik het heb beleefd,en dat heb ik samen met mannie en hun gedaan. stom misschien maar waar. jij mag nog 14 weken van je puckie genieten in je buik,en dan mag je hem showen aan de buitenwereld. ik vermoed dat jij trouwens ook wel extra in de gaten wordt gehouden met deze zwangerschap of zie ik dat verkeerd? ik wens je in ieder geval nog heel mooie zwangerschapsweken toe, en dat je dan een heel mooi klein kereltje en een heel mooi klein broertje van pipi in je armen mag sluiten. groetjes diana
Jeetje 1 op 8, dan zit je echt in de stress zeg! En als de uitslag dan toch goed is, waarom dan zo op zoek blijven gaan naar van alles? Lekkere zenuwzwangerschap moet dat zijn geweest zeg. Ik ervaar het helemaal niet zo gelukkig. Ik heb natuurlijk ook een medische zwangerschap, enerzijds door onze ervaring met Pippy* en doordat ik antistolling spuit. Maar niets dan lof voor het LUMC, want ze zijn altijd aardig en behulpzaam geweest. En dat heb je ook nodig op zo'n moment. Gelukkig dat ze in hilversum wel tof waren, dat scheelt zoveel. Ik hoef waars. nog maar 11 weken ze gaan eerder inleiden yay!
nog maar 11 weken?dat is al een stukje dichterbij dan 13 he? en wat heerlijk dat het LUMC zo goed is,dat geeft toch wel een fijn gevoel . meis ,ik leef met je mee,de laatste weken(deed ik al,maar las dan mee zonder te antwoorden) geniet van je laatste weken,echt het is zo weer voorbij,dan is het tijd om je kindje aan de hele wereld tonen. en zal je zeker af en toe met weemoed terug denken aan de tijd dat je die intieme bijzondere momenten alleen met hem deelde. want dat dat heel bijzndere momenten zijn,ja dat kan elke moeder toch wel beamen. liefs diana