bruinverlies na sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missX, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo dames,
    een vraagje...ik heb nu al twee x de dag nadat ik ´s avonds sex heb gehad met mijn vriend de volgende ochtend last van bruinverlies...heeft iemand anders dit ook wel eens en kan het kwaad? Bij de eerste keer had ik de verloskundige gebeld maar toen had ik nog niet de link gelegd dat het nadat we gevreeën hadden was. Zij had het het erover dat het niks hoeft te zijn en ik het in de gaten moest houden. Het verdween dus gewoon weer, maar nu heb ik het dus weer.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dat kan zijn doordat je een adertje hebt geraakt tijdens de sex.Heb er nog steeds last van. zolang het maar geen helder rood bloed is is alles oke

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja het is sinds deze ochtend aangezien ik dus gisterenavond sex heb gehad met mijn vriend... het is geen rood bloed nee..maar als het een adertje is dan komt daar toch geen bruin uit?

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Meid ik heb 2 weken lang bruinverlies gehad, niks aan de hand.
    Zoals mijn verloskundige al zei "alleen oud bloed is nooit een miskraam."

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    dit wilde ik graag even horen...dank je wel voor je reactie!
    Ergens heb ik ook het gevoel dat het wel gewoon goed zit, de eerste keer schrok ik me wel rot, maar nu dus eignelijk niet echt. Het wordt ook al weer een stuk minder...komt er niet niet meer vanzelf uit zeg maar. Denk ook niet dat ik m´n verloskundige er weer voor ga bellen...die zegt toch ook weer dat ik het moet aankijken en als het geen rood bloed wordt er niks aan de hand is... 31 juli moet ik er voor het eerst heen, dan zit ik in m´n 11e week.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou dat had ik ook, begon bij een week of 6 en ook na sex. en dat heeft met fases geduurd tot een week of 12. op een gegeven moment wou ik geen sex meer. maar nu gaat alles goed , en het kindje maakt het goed.

7. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb het een keer gehad bij de 1ste dat ik zes maanden was. We hadden iets te heftig gevreeen en een ader geraakt. Dat gebeurt dan nogal gauw omdat alles extra doorbloed is.

We schrokken zo erg dat we alletwee moesten huilen van de schrik!

Bij mij was het echt heeeeel veel bloed het bleef maar stromen, ik moest liggend naar de 1ste hulp. Was de baarmoedermond geraakt en er zat een schram in. Na vier dagen bruin verlies en toen was het over. Daarna hebben we het van de schrik niet meer gedaan, pas bij de 7de maand weer ofzo maar echt als egels.

8. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Heb ik ook gehad!!
    Dan is er gewoon een adertje geraakt tijdens de sex en dat is beetje gaan bloeden en dat bruine is dan wat oud bloed.
    Niks om je zorgen over te maken zolang je geen helder bloed en krampen hebt!
    De adertjes zitten nu aan de binnenkant van je vagina dichter op de huid,tis wat meer gezwollen zeg maar van binnen en dan kan er wel eens een adertje geraakt worden.
    dont worry ;)

Deel Deze Pagina