nu al ischias?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav2boefies, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Hallo meiden

Ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen issiach gehad
    Heb het idee dat het nooit helemaal over is gegaan
    Ook toen ik niet zwanger was had ik het idee dat ik het soms heel lichtjes nog had(meestal als ik aan het werk ben,ik sta de hele dag op de benen)
    Nu ben ik 13 weken en voel ik dat ik er weer last van krijg!
    NU AL!!

Zijn er nog meer meiden die hier al zo vroeg last van hebben?
    Mijn vk adviseert me om naar de fysio te gaan

Mijn werk ziet me straks al aankomen als ik geen hele dagen meer kan werken(of erger nog helemaal niet meer kan werken)

Ik heb het bij de vorige zwangerschappen zo erg gehad dat ik amper kon lopen :(

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier bij mijn 1ste zoon al in week 8 :$ Ik ben bij hem uiteindelijk ook naar de fysio gegaan omdat ik dus ook niet meer kon lopen als ik wat teveel had gedaan ofzo.
    Ik had net als jij ook het idee dat het na de bevalling nooit echt helemaal weg is gegaan. Ik had ook staand werk en had er 's avonds ook nog 'last' van.
    Bij deze zwangerschap kwam het ook alweer in week 8 opzetten dus ja, het kan inderdaad weer zo vroeg helaas :( Ik ben nu helaas werkloos maar het voordeel is wel dat ik het nu rustig aan kan doen. Maar goed, met een dreumes in huis gaat die vlieger natuurlijk ook vaak niet op. Ik heb weleens dagen dat ik het aan allebei de kanten heb :(
    Ik kreeg de tip om naar een osteopaat te gaan. Dat wil ik dus wel gaan proberen. Aan de fysio heb ik bij m'n 1ste zwangerschap weinig tot niks gehad.

3. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Jeetje met 8 weken al!
    Werkte je bij je eerste zwangerschap fulltime of parttime en ben je toen ook eerder gestopt met werken?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

het enige wat een fysio kan doen is los masseren maar verder niet helaas.

gelukkig is het met zwangerschaps ischias wel zo dat het na de bevalling gelijk weg is.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mamavan2boefies: Ik werkte 5 dagen, 6 uur per dag en ben inderdaad minder gaan werken. Eerst werkte ik 3 dagen om en om, dus op ma- woe- en vrijdag 6 uur en uiteindelijk ben ik op die dagen 3 uur gaan werken, het ging gewoon niet, zelfs niet met aangepast werk ;)
    Uiteindelijk ben ik met 32 weken in het zkh belandt met galblaaskolieken en was het helemaal over hihi... :):)

Amfy: Bij mij ging van de zwangerschaps-ischias alleen de zwangerschap weg na de bevalling haha :p Van de ischias ben ik altijd wel last blijven houden helaas.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke hahaha nee bij fynn was is er gelijk vanaf na de bevalling en nu heb ik het weer terug grrrrrrrr

7. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Sterre82 Vanaf wanneer ben je minder gaan werken en wanneer ben je helemaal gestopt?

Amfy Ik ben het na de bevalling jammer genoeg ook blijven houden maar dan in een hele lichte vorm
    ALs je bij mijn werk naar de kantine/kapstok gaat moet je een trap op
    Als ik dan een hele dag gewerkt had voelde ik het ook lichtjes na het trap lopen
    Is misschien ook wel een reden dat ik er nu al last van heb(dat het nooit helemaal weg is geweest)

Deel Deze Pagina