23 weken zwanger, 4D echo moeite waard?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by bunchy, Apr 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Hoi,
    Ervaringen met 3-4D echo´s? was het met 23 weken al echt de moeite waard of is het dan nog een kleine alien??
    ik kan eigenlijk niet langer wachten maar lees op internet dat ze vanaf 27 weken adviseren... zo´n zin in een echo moment en ook om meer zekerheid te krijgen over geslacht.. vandaag met 20 wk echo dachten ze jongen maar niet zeker nog..

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    hoi hoi wij hebben met 24 weken 4d- echo gehad echt geweldig!!!:D:D

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Bunchy,
    ik heb zelf een 3d echo laten maken toen ik 27 weken zwanger was. Volgens mij heb ik ergens opgevangen en meerdere keren gelezen dat zo'n echo tussen de 24 en 29 weken zwangerschap het mooist is.
    Misschien kun je via google eens wat afbeeldingen vergelijken van verschillende 3d echo's in verschillende weken? Dan kun je in ieder geval een beetje het verschil zien en dan kijken wanneer je het wilt laten doen?

Ga er in elk geval van genieten! Het is zooo mooi!! Liefs Sas

4. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    wij zijn pas voor een 2d pretecho geweest met de ouders en gaan nog terug samen voor een 4D echo en de vrouw daar zei dat het het mooist was rond 25/26 weken maar dat je wel voor de 30 weken moet doen omdat de baby dan nog goed te zien is

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier een foto van zoonlief... dit was met 23 weken.

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoorde ook rond de 26 / 27 weken. Zelf ga ik het doen met 27 weken.

Je kunt idd ook even op You Tube kijken, daar staan heel veel filmpjes van 3/4D-echo's op.

Share This Page